Jak zvýšit efektivitu online kampaní o desítky procent?

Přednáška

Tlak na cenu je pořád tím nejstandardnějším způsobem optimalizace výkonu mediálních kampaní. Klienti a mediální agentury očekávají pořád výraznější cenové zvýhodnění ve formě slev, agenturních provizí, zpětných bonusů... Uvedený trend je ale dlouhodobě neudržitelný. Nemůžeme přece očekávat, že nám slevy porostou donekonečna. Jak tedy průběžně zvyšovat efektivitu kampaní bez toho, abychom se spoléhali jenom na efektivní mediální nákup? Odpověď je jednoduchá, v éře moderního marketingu už totiž nestačí jenom naplánovat kampaň a čekat, co se stane. Na konkrétních případech ukážeme, jak se dá zlepšit CTR, CPC i CPA kampaní průběžnou optimalizací a agilním přístupem o desítky procent - a tím celou kampaň výrazně zlevnit.

Přednášející