Tlak na cenu je pořád tím nejstandardnějším způsobem optimalizace výkonu mediálních kampaní. Klienti a mediální agentury očekávají pořád výraznější cenové zvýhodnění ve formě slev, agenturních provizí, zpětných bonusů... Uvedený trend je ale dlouhodobě neudržitelný. Nemůžeme přece očekávat, že nám slevy porostou donekonečna. Jak tedy průběžně zvyšovat efektivitu kampaní bez toho, abychom se spoléhali jenom na efektivní mediální nákup? Odpověď je jednoduchá, v éře moderního marketingu už totiž nestačí jenom naplánovat kampaň a čekat, co se stane. Na konkrétních případech ukážeme, jak se dá zlepšit CTR, CPC i CPA kampaní průběžnou optimalizací a agilním přístupem o desítky procent - a tím celou kampaň výrazně zlevnit.
V digitálních médiích se pohybuje od roku 1997. V roce 2002 poprvé nastoupil do Seznam.cz, kde končil v roce 2009 na pozici obchodního ředitele. Po krátké a intenzivní zkušenosti v Centrum Holdings na pozici Chief Commercial Director, od roku 2012 pomáhal budovat agenturu Adexpres. Po akvizici Adexpresu japonskou Dentsu pokračoval na pozici obchodního ředitele celé skupiny Dentsu a následně se od března 2020 vrátil do Seznam.cz na pozici obchodního ředitele.