Základ úspěšného využití potenciálu sociálních sítí je identifikace, pochopení a využití komunit ovlivňujících naší značku. Na konkrétním klientovi si ukážeme způsob identifikace a aktivizace komunit vně i uvnitř firmy. Kampaň klienta byla odbornou veřejností nenáviděna a zatracována, ale cílovou skupinou milována. Na kampani si vylámalo zuby několik rádoby "social media gurus". Cílem prezentace bude předat inspiraci pro práci s komunitami na sociálních sítích.
Petr je hlavní žralok (alias Chief Shark) největší české social media agentury Socialsharks, kterou založil v roce 2008. Socialsharks se specializují výhradně na marketing na sociálních sítích, v současnosti mají pobočky v Praze a v Gruzii a pomáhají značkám a firmám objevovat potenciál sociálních sítí s důrazem na viditelné výsledky v dlouhodobém měřítku. Petr se nyní věnuje hlavně strategickému rozvoji, přenášení inovací do klientských projektů a expanzi Socialsharks do dalších zemí.