V uplynulých dvou semestrech studenti StuNoMe a KISKu vytvořili téměř 40 auditů, ve kterých zhodnotili okolo 200 FB stránek: od politických stran a kandidátů na prezidenta, přes rádia, kluby, hudební skupiny, nakladatelství až po automobilky, hypermarkety či výrobce notebooků. Sledovali jejich profesionálnost, testovali reakce, ptali se a zkoušeli zjistit, co je pro úspěšnou stránku důležité. Rád bych návštěvníkům New Media Inspiration zprostředkoval výsledky jejich usilovné práce. Jak na tom jsou české firmy a instituce na Facebooku - ty, o kterých se case studies obvykle nepíší?
Adam Zbiejczuk se přes 10 let zabývá profesionálně on-line komunikací a sociálními sítěmi. Je spolumajitelem agentury Influencer.cz - ale pořád jsou pro něj influenceři spíš novináři a experti na markup než youtubeři a experti na makeup. Pořádá setkání nadšenců do sociálních sítí Babeltalk.