Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátoři

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

Ján Simkanič

Novinář a vydavatel, v současné době ředitel nezávislého Deníku N, který je prvním českým deníkem vzniklým od začátku na principu placeného digitálního obsahu. Do roku 2018 vedl 12 let internetové vydavatelství Internet Info, které vydává známé weby jako Lupa.cz, Měšec.cz, Podnikatel.cz, pořádá prestižní konference nebo anketu Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. V letech 2008 – 2018 stál v čele oborového Sdružení pro internetový rozvoj. Připravil úspěšný sborník vzpomínek Mé dětství v socialismu a sestavil ze svých textů knihy České nesvědomí, Přelud svobody a Mediální revoluce. Ve volném čase se věnuje olejomalbě. V digitálním prostředí je známý jako Simindr.

Josef Šlerka

Josef je sémiotik a odborník na analýzu dat ze sociálních sítí. Vedl Nadační fond nezávislé žurnalistiky a předtím také výzkum ve firmě Socialbakers. Mimo jiné působí jako vysokoškolský pedagog (vede obor Studia nových médií) na Karlově univerzitě, kterou také vystudoval. V roce 2014 získal titul osobnost roku v rámci cen českého internetu Křišťálová lupa. Založil překladatelský časopis Plav.

Přednášející

Petr Andrýsek

Petr je hlavní žralok (alias Chief Shark) největší české social media agentury Socialsharks, kterou založil v roce 2008. Socialsharks se specializují výhradně na marketing na sociálních sítích, v současnosti mají pobočky v Praze a v Gruzii a pomáhají značkám a firmám objevovat potenciál sociálních sítí s důrazem na viditelné výsledky v dlouhodobém měřítku. Petr se nyní věnuje hlavně strategickému rozvoji, přenášení inovací do klientských projektů a expanzi Socialsharks do dalších zemí.

Jan Cibulka

Honza Cibulka je datový novinář na volné noze, píše blog datastory.cz. Donedávna se věnoval analýze výkonnostních reklamních kampaní a návrhu uživatelských rozhraní, současné době propaguje praktické využívání veřejně dostupných dat v novinařině. Své projekty staví na kombinaci HTML, JavaScriptu a Pythonu. Ve volném čase fotí a příležitostně se postaví za bar.

Martina Čulíková

Od loňska je Martina absolventkou Informačních studií a Studia nových médií na Univerzitě Karlově v Praze. V rámci studia se nejvíce zajímala a v současné době se stále zajímá o oblast neogeografie. Právě Location Based Services se věnovala i ve své diplomové práci. Živí se ale on-line marketingem – od roku 2011, s krátkou přestávkou na mateřskou dovolenou, působí v H1.cz jako account managerka. Ve volném čase se věnuje dcerce nebo relaxuje s paletou v ruce.

Markéta Dolejšová

Je absolventkou oboru Studia nových médií, kde se zabývala především uměním nových technologií a možnostmi jeho využití ve formování veřejného prostoru. Tomuto tématu se dále věnuje v rámci uměleckého uskupení Cancel , které v rámci studia stihla spoluzaložit. Je jedním z šesti stvořitelů mrkve v rohlíku a jedním ze čtyř kurátorů pražské public-artové galerie Artwall . V současné době se ale zabývá především foodtech designem a food-networkingem. Na to všechno si vydělává jako video-editorka v produkční agentuře.

Lutfia Drastilová

Lutfia vystudovala obor Studia nových médií na FF UK v Praze, kde se v rámci své diplomové práce zabývala využívánín sociálních médií na Blízkém východě. K území Palestiny má osobní vztah, protože její otec je palestinského původu a tamní situaci zná z vlastních zkušeností. Ve svém profesním životě se věnovala problematice digitalizace starých tisků a jejich zpřístupňováním a následně PR 2.0 ve společnosti Avon Cosmetics. V současné době je na mateřské dovolené, ale ve volném čase, kdy dcera spí nebo si hraje, spravuje několik korporátních facebookových stránek a věnuje se vlastnímu blogu.

Petr Dvořák

Petr Dvořák je CEO společnosti Lime HighTech Solutions a vedoucím inovačního inkubátoru mobilní divize společnosti Avast. Před nástupem do těchto pozic byl Petr partnerem a konzultantem mobilních technologií ve společnosti Inmite, která se zaměřovala na vývoj mobilních aplikací pro přední české banky, světové automobilky, telefonní operátory a mediální domy, a kterou společnost Avast v červenci 2014 koupila a přetvořila v divizi Avast Mobile. Před příchodem do Inmite pracoval Petr dva roky na produktu NetBeans ve společnosti Sun Microsystems. Petr vystudoval softwarové inženýrství na Karlově Univerzitě v Praze.

Michal Feix

Michal Feix je od ledna 2012 výkonným ředitelem společnosti Seznam.cz. Je pravou rukou Pavla Zimy, generálního ředitele společnosti, a stará se o chod všech složek firmy, vyjma produktové části, kterou si napřímo řídí Pavel Zima. Před pozicí výkonného ředitele ve společnosti Seznam.cz působil jako provozní ředitel. Před příchodem do společnosti Seznam.cz v roce 2004 působil na technických pozicích u obou českých konkurenčních portálů. Je absolventem ČVUT FEL a MBA.

Aaron Gibson

 A Tor Project developer working on OONI, the Open Observatory of Network Interference, a free software project whose goal is to map Internet censorship worldwide and provide open  data and tools to researchers and journalists.

Kamil Gregor

Kamil Gregor je pracovníkem Mezinárodního politologického ústavu v Brně a analytikem občanského sdružení KohoVolit.eu. Zabývá se aplikacemi kvantitativních metod v sociálních vědách a výzkumem hlasování v zastupitelských sborech.

Kateřina Hrubešová

V reklamě, marketingu a v médiích se Kateřina Hrubešová pohybuje přes 20 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupi­telství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj, řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.

Roman Hřebecký

Roman je designér a zakladatel studia Pábení.cz. Věří v dlouhodobě udržitelné podnikání a rozhodování na základě dat, ne domněnek. Pracuje pro komerční, veřejné i neziskové organizace a pomáhám jim změnit se. K lidskosti, zodpovědnosti za své chování a za okolí, na které působí.

Eliška Hutníková

Eliška působí v týmu Social Insider, nástroje pro monitoring sociálních sítí v Ataxu Interactive. Stará se o to, aby data z monitoringu přinášela klientům užitečné informace, zabývá se vyhodnocováním a zlepšováním efektivity aktivit nebo analýzou fanouškovské základny. Dřív působila jako social media specialistka v agentuře H1.cz. Absolvovala studia nových médií na Filozofické fakultě UK. 

Filip Chytrý

Filip vystudoval aplikovanou kybernetiku v Hradci Králové. Škola mu dala dobrý základ k práci Malware analytika ve společnosti Avast. Od roku 2009 pracuje na analýze malwaru a zakládá vlastní firmu zabývající se bezpečnostním poradenstvím. Jeho hlavním cílem je informovat veřejnost o rizikách užívání internetu a pomoci předcházet či minimalizovat případné škody. „Většina lidí tuší, co je může postihnout a jaká jsou rizika, ale nikdo nedělá nic aktivně pro to, aby je minimalizoval. Domácnosti, menší až středně velké firmy bohužel ve většině případů vůbec neřeší prevenci.“

José Kadlec

José Kadlec je spoluzakladatel společností GoodCall, Recruitment Academy a Datacruit ATS, které se staly součástí žebříčků Financial Times FT1000 a Deloitte TOP50. S backgroundem softwarového engineera začal jako nekonvenční headhunter a talent sourcing architect. Stal se prvním oficiálně certifikovaným LinkedIn recruiterem ve střední a východní Evropě.

Kromě Recruitment Academy globálně zastřešuje talent sourcing vzdělávání např. pro Social Talent a SourceCon Academy. José také moderuje přední recruitment podcast Nelidské zdroje.

José je autorem knihy People as Merchandise: Crack the Code to LinkedIn Recruitment a nově také HR ROBO SAPIENS: Decoding Artificial Intelligence for Modern Recruitment a HR Marketing.

Beth Katz

Beth is Director of Product Management for the Consumer Product line at AVG, managing a portfolio of products designed to keep people secure across all their devices. Her interests are the evolution of security from the internet to the internet of things, and people’s changing expectations of security in their digital world.

Pavel Kordík

Pavel je proděkanem pro rozvoj na nejmladší fakultě ČVUT, Fakultě informačních technologií. Skrze portál pro spolupráci studentů s průmyslem chce otevřít univerzity podnikům. Garantuje obor Znalostní inženýrství, který produkuje kvalitní datové vědce a inženýry, tolik potřebné pro inovace a konkurenceschopnost. Pavel se svými doktorandy pracuje na nových algoritmech pro automatizaci data miningu a výsledky výzkumu se snaží dostat do praxe.

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

Peter Kunder

Již více než 10 let působí jako datový analytik v české protikorupční organizaci Aliance Fair-play. Předtím pracoval ve dvou největších slovenských názorotvorných denících. V současné práci využívá novinářské investigativní postupy a podílí se i na tvorbě návrhů na nové legislativní řešení v oblasti zveřejňování informací a ve veřejných zakázkách (veřejnou zakázkou). Příležitostně se "ideově" podílí na vytváření investigativních nástrojů pro práci s daty. V poslední době rád relaxuje při studiu středověkých kronik.

Dita Malečková

Dita vystudovala filosofii a je doktorandkou Informační vědy na FF UK. V rámci Studií nových médií vyučuje Úvod do současné filosofie a také kurz Umění, kultura a nová média. Zajímá se o (nejen novomediální) umění a oblast Digital Humanities.

Václav Novák

Expert sdružení Iuridicum Remedium na informační technologie a letošní porotce v Big Brother Awards. V civilním životě architekt a vývojář yeseter.com, člen tubového kvarteta, zpěvák (hledáme posily do spsbor.cz) a pátrač po penězích záhadně mizejících z Prahy 5.

Soňa Príborská

Soňa aktuálně studuje magisterský program Informační studia a knihovnictví v Brně, kde obhájila bakalářskou práci věnovanou tématu Quantified self a nyní zpracovává diplomovou práci na téma selftrackingu. Pracuje na tiskovém odboru Masarykovy univerzity kde se stará o univerzitní sociální sítě.

Tomáš Pruša

Tomáš pracuje v Centru pro výzkum toxických látek v prostředí (PřF MU) v týmu, který dlouhodobě sleduje determinanty lidského zdraví. Přednáší na Lékařské fakultě MU a v Kabinetu informačních studií a knihovnictví FF MU. Oblastí jeho zájmu jsou nutriční epidemiologie, úloha nových médií v oblasti péče o zdraví a kvalita a přístupnost informací ve zdravotnictví. Výsledky své práce prezentoval např. na konferenci Medicine 2.0 v Bostonu, Londýně či na Hawaji. Je také jediným přednášejícím na lékařských fakultách v ČR přednášející v českém znakovém jazyce a dnes zajišťuje adaptaci prvního neslyšícího studenta na UTB ve Zlíně.

Vladimír Rohel

Vladimír Rohel je ředitelem sekce Bezpečnost v Národní agentuře pro komunikační a informační technologie, s.p. a má více než 25 let zkušeností s ICT a kybernetickou bezpečností v různých veřejných institucích. Svou kariéru začal jako učitel. V roce 1995 změnil zaměstnání a nastoupil na Generální štáb Armády České republiky na pozici IT administrátora. Po třech letech byl povýšen na vedoucího ICT oddělení. Od roku 2000 pracoval na Ministerstvu zahraničních věcí, kde mimo jiné pracoval na projektu českých víz. V letech 2003 až 2008 působil na Stálé delegaci České republiky při NATO v Bruselu jako osoba odpovědná za ICT a pracoval na českých velvyslanectvích v Belgii, Nizozemsku a Lucembursku. Před svým jmenováním do současné funkce se v roce 2008 vrátil zpět do České republiky a nastoupil do Národního bezpečnostního úřadu (NBÚ) jako ředitel ICT. Od roku 2011 začal budovat kybernetickou bezpečnost v České republice a současně působil jako ředitel ICT. V roce 2012 byl jmenován do pozice ředitele Národního centra kybernetické bezpečnosti. V lednu 2017 pan Rohel opustil svou práci pro Národní bezpečnostní úřad a Národní centrum kybernetické bezpečnosti ČR a přešel do státního podniku NAKIT, s.p. na svou současnou pozici ředitele sekce Bezpečnost. 

Vladimír Rohel je aktivní i mimo svou práci v NAKIT. Od roku 2009 je členem rady ředitelů AFCEA, členem pracovní skupiny Kybernetická bezpečnost AFCEA a členem soutěžního výboru Středoškolské soutěže v kybernetické bezpečnosti „Kybersoutez.cz“. Přednáší a píše články s tématem kybernetické bezpečnosti.

Pavel Rosenlacher

Vedoucí technolog a analytik neuromarketingových měření a výzkumů společnosti eMerite. Již několik let se věnuje neuropsychologii a možnostem její aplikace v prodeji a marketingu. Je školitelem magisterských studentů ČVUT a VŠFS, kteří se podílejí na jeho vědecko-výzkumné činnosti, zaměřené na vyhodnocování emočních stavů významných pro efektivitu nástrojů marketingové komunikace. V doktorském studiu fakulty Biomedicínského inženýrství ČVUT se věnuje neuromarketingu a použití tzv. biofeedbacku.

Ján Simkanič

Novinář a vydavatel, v současné době ředitel nezávislého Deníku N, který je prvním českým deníkem vzniklým od začátku na principu placeného digitálního obsahu. Do roku 2018 vedl 12 let internetové vydavatelství Internet Info, které vydává známé weby jako Lupa.cz, Měšec.cz, Podnikatel.cz, pořádá prestižní konference nebo anketu Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. V letech 2008 – 2018 stál v čele oborového Sdružení pro internetový rozvoj. Připravil úspěšný sborník vzpomínek Mé dětství v socialismu a sestavil ze svých textů knihy České nesvědomí, Přelud svobody a Mediální revoluce. Ve volném čase se věnuje olejomalbě. V digitálním prostředí je známý jako Simindr.

Jan Suda

Jan, dříve v malé komunitě digitální reklamy známá postavička zejména z večírků (to když měly tenkrát mediální domy ještě nějaké peníze na párty pro klienty), se nyní již jen snaží předstírat, že drží krok se všemi těmi novými a mladými nadějemi, hashtag filter Tiktok. Honza se nějak potřeboval dostat na konferenci, ale nedostal na to rozpočet, tak jsme se slitovali, pozvali ho na pódium a teď se jenom modlíme, co tam zase vyvede.

Pavel Šenkapoun

Pavel vede kreativní oddělení ve společnosti eBRÁNA. Předtím pracoval jako kreativec a copywriter v agentuře MEDIA FACTORY, učil na střední škole i univerzitě, přivydělával si jako korektor, redaktor, překladatel a učitel hry na kytaru. V IT světě se ocitl náhodou, vystudoval filozofii a bohemistiku, bádal o českém verši, hrál v několika rockových skupinách a psal pro ně texty. Psaní písniček, básniček a překládání zpívané poezie se věnuje dodnes.

Dušan Šimonovič

Dušan vede v Seznamu konzultační oddělení. V minulosti byl také odpovědný za marketing TAXI aplikace Liftago, obsahovou stránku online komunikace O2 na webu i v kampaních spolu s marketingem a zákaznickou péčí na sociálních sítích. Zkušenosti s online marketingem a technologiemi sbíral i v herním průmyslu, v agentuře a také jako autor a redaktor odborných médií.

Josef Šlerka

Josef je sémiotik a odborník na analýzu dat ze sociálních sítí. Vedl Nadační fond nezávislé žurnalistiky a předtím také výzkum ve firmě Socialbakers. Mimo jiné působí jako vysokoškolský pedagog (vede obor Studia nových médií) na Karlově univerzitě, kterou také vystudoval. V roce 2014 získal titul osobnost roku v rámci cen českého internetu Křišťálová lupa. Založil překladatelský časopis Plav.

Michal Špaček

Michal umí vyvíjet webové aplikace a zajímá se o jejich bezpečnost. Nebojí se o tom mluvit veřejně, hledá hranice tak, že je posouvá. Jeho cílem je naučit webové vývojáře stavět bezpečnější a výkonnější weby a aplikace.

Vlastimil Vagner

Vlastimil působí jako bezpečnostní konzultant ve společnosti Deloitte Advisory. Zabývá se primárně audity IT prostředí napříč mnoha standardy a projekty analýzy a zajištění bezpečnosti IT infrastruktury v rámci lokálního i zahraničního trhu.

Jan Vlnas

Honza je absolvent oboru Studia nových médií na FF UK, vývojář ve společnosti Socialbakers a lektor kurzů Czechitas. Jeho profesní i akademické zájmy se točí kolem webu jako technologie i jako média.

Tereza Zadražilová

Tereza se po absolvování bakalářského studia na oboru Informační studia a knihovnictví rozhodla pokračovat na stejném ústavu a loni se tak stala úspěšnou absolventkou Studií nových médií. Při studiu se zabývala zejména vlivem nových médií na dětské uživatele a případnými nebezpečími, která na ně mohou v kyberprostoru číhat. V současné době vypomáhá v jednom menším e-shopu s korálky a hledá perspektivnější uplatnění na trhu práce. Ve volné čase se aktivně věnuje irskému tanci a je spoluorganizátorkou festivalu Irský Máj.