Copywriting a obsahová strategie přestaly být buzzwordy. Přístupů k nim je celá řádka, vždycky by ale měly vycházet zejména z obeznámenosti s cílovou skupinou. Ukážeme si, jak se k ní dostat. Jak ji pochopit. Jak znalosti z obyčejného psaní textů na weby a do mailů promítnout i dál do samotných projektů a byznysu. Pomůžou k tomu metody známé z designu služeb (persóny, průchod službou, prototypování, kontaktní body…). Čeká nás sada rad, tipů a triků nejen pro lepší copy.
Designér
Roman je designér a zakladatel studia Pábení.cz. Věří v dlouhodobě udržitelné podnikání a rozhodování na základě dat, ne domněnek. Pracuje pro komerční, veřejné i neziskové organizace a pomáhám jim změnit se. K lidskosti, zodpovědnosti za své chování a za okolí, na které působí.
Co o nás různé firmy na internetu vědí? Jaká data o nás sbírají a k čemu je využívají? Jak se dají informace, které dobrovolně poskytujeme zpeněžit, nebo i zneužít proti nám? Naprostá většina firem v dnešní době sbírá údaje o svých zákaznících i pouhých návštěvnících. Tato data, správně využita, poskytují marketingu obrovské možnosti k dalším výdělkům. Nebo k velkému narušení toho, co nyní vnímáme jako naše soukromí a svobodu užívání internetu.
Chtěli jste mít vždy poslední slovo? Takových je mnoho a s využitím nedávné úpravy pravidel Facebook-u jsme se rozhodli dát lidem šanci za to něco i získat. O 89 tisíc komentářů později se to podařilo - i když jen 2 sekundy. Podíváme se na to, proč organizovat takové "hlouposti", co je k tomu potřeba a zda se to vyplatí.
Manažer konzultačního oddělení
Dušan vede v Seznamu konzultační oddělení. V minulosti byl také odpovědný za marketing TAXI aplikace Liftago, obsahovou stránku online komunikace O2 na webu i v kampaních spolu s marketingem a zákaznickou péčí na sociálních sítích. Zkušenosti s online marketingem a technologiemi sbíral i v herním průmyslu, v agentuře a také jako autor a redaktor odborných médií.
Nejodpornější věcí na světě je přistřihávat někomu křídla negativními radami typu „tohle nedělej, tohle nefunguje, nech to bejt“. Zároveň se říká, že dobrá rada je nad zlato. Platí tedy v sociálních sítích, že dobrá rada může být tou nejodpornější věcí na světě? To ukáže Jan Suda na 10ti příkladech věcí, které byste na sociálních sítích neměli dělat. Dokážeme se poučit z 10ti příkladů toho jak to nedělat?
Media & Channels Strategist
Jan, dříve v malé komunitě digitální reklamy známá postavička zejména z večírků (to když měly tenkrát mediální domy ještě nějaké peníze na párty pro klienty), se nyní již jen snaží předstírat, že drží krok se všemi těmi novými a mladými nadějemi, hashtag filter Tiktok. Honza se nějak potřeboval dostat na konferenci, ale nedostal na to rozpočet, tak jsme se slitovali, pozvali ho na pódium a teď se jenom modlíme, co tam zase vyvede.
Případová studie vyvracující dogma o Facebook jako o kanálu, který neprodává a na kterém B2B nefunguje. Case study pro velkoobchod s návratností investice 2290% při využití Facebook Ads, Custom Audiences a Social retargetingu a segmentovaných dat z CRM databáze.
Chief Shark
Petr je hlavní žralok (alias Chief Shark) největší české social media agentury Socialsharks, kterou založil v roce 2008. Socialsharks se specializují výhradně na marketing na sociálních sítích, v současnosti mají pobočky v Praze a v Gruzii a pomáhají značkám a firmám objevovat potenciál sociálních sítí s důrazem na viditelné výsledky v dlouhodobém měřítku. Petr se nyní věnuje hlavně strategickému rozvoji, přenášení inovací do klientských projektů a expanzi Socialsharks do dalších zemí.
Případová studie rozebírá individuální kampaň pardubického kandidáta do Poslanecké sněmovny, která přes relativně nízký rozpočet obsáhla řadu online i offline médií a navzdory rozpačité centrální kampani mateřské strany, strmému propadu jejích preferencí i nevolitelné pozici klienta na kandidátce skončila úspěchem. Sonda do regionálního politického marketingu dokazuje, že hlavní jsou dobrá strategie, nápad a realizační tým – ostatní přijde (při troše štěstí) samo.
Creative Director
Pavel vede kreativní oddělení ve společnosti eBRÁNA. Předtím pracoval jako kreativec a copywriter v agentuře MEDIA FACTORY, učil na střední škole i univerzitě, přivydělával si jako korektor, redaktor, překladatel a učitel hry na kytaru. V IT světě se ocitl náhodou, vystudoval filozofii a bohemistiku, bádal o českém verši, hrál v několika rockových skupinách a psal pro ně texty. Psaní písniček, básniček a překládání zpívané poezie se věnuje dodnes.
Nábor zaměstnanců přes sociální sítě začíná být standardem už i mezi českými recruitery. Jak z nich ale vymáčknout maximum a odlišit se od ostatních? V přednášce Josefa Kadlece, autora světové knihy People as Merchandise: Crack the Code to LinkedIn Recruitment, se dozvíte, jak změnit používání LinkedInu v konkurenční výhodu.
Co-Founder
José Kadlec je spoluzakladatel společností GoodCall, Recruitment Academy a Datacruit ATS, které se staly součástí žebříčků Financial Times FT1000 a Deloitte TOP50. S backgroundem softwarového engineera začal jako nekonvenční headhunter a talent sourcing architect. Stal se prvním oficiálně certifikovaným LinkedIn recruiterem ve střední a východní Evropě.
Kromě Recruitment Academy globálně zastřešuje talent sourcing vzdělávání např. pro Social Talent a SourceCon Academy. José také moderuje přední recruitment podcast Nelidské zdroje.
José je autorem knihy People as Merchandise: Crack the Code to LinkedIn Recruitment a nově také HR ROBO SAPIENS: Decoding Artificial Intelligence for Modern Recruitment a HR Marketing.
Director of Product Management
Beth is Director of Product Management for the Consumer Product line at AVG, managing a portfolio of products designed to keep people secure across all their devices. Her interests are the evolution of security from the internet to the internet of things, and people’s changing expectations of security in their digital world.