Nábor zaměstnanců přes sociální sítě začíná být standardem už i mezi českými recruitery. Jak z nich ale vymáčknout maximum a odlišit se od ostatních? V přednášce Josefa Kadlece, autora světové knihy People as Merchandise: Crack the Code to LinkedIn Recruitment, se dozvíte, jak změnit používání LinkedInu v konkurenční výhodu.
José Kadlec je spoluzakladatel společností GoodCall, Recruitment Academy a Datacruit ATS, které se staly součástí žebříčků Financial Times FT1000 a Deloitte TOP50. S backgroundem softwarového engineera začal jako nekonvenční headhunter a talent sourcing architect. Stal se prvním oficiálně certifikovaným LinkedIn recruiterem ve střední a východní Evropě.
Kromě Recruitment Academy globálně zastřešuje talent sourcing vzdělávání např. pro Social Talent a SourceCon Academy. José také moderuje přední recruitment podcast Nelidské zdroje.
José je autorem knihy People as Merchandise: Crack the Code to LinkedIn Recruitment a nově také HR ROBO SAPIENS: Decoding Artificial Intelligence for Modern Recruitment a HR Marketing.