Případová studie rozebírá individuální kampaň pardubického kandidáta do Poslanecké sněmovny, která přes relativně nízký rozpočet obsáhla řadu online i offline médií a navzdory rozpačité centrální kampani mateřské strany, strmému propadu jejích preferencí i nevolitelné pozici klienta na kandidátce skončila úspěchem. Sonda do regionálního politického marketingu dokazuje, že hlavní jsou dobrá strategie, nápad a realizační tým – ostatní přijde (při troše štěstí) samo.
Pavel vede kreativní oddělení ve společnosti eBRÁNA. Předtím pracoval jako kreativec a copywriter v agentuře MEDIA FACTORY, učil na střední škole i univerzitě, přivydělával si jako korektor, redaktor, překladatel a učitel hry na kytaru. V IT světě se ocitl náhodou, vystudoval filozofii a bohemistiku, bádal o českém verši, hrál v několika rockových skupinách a psal pro ně texty. Psaní písniček, básniček a překládání zpívané poezie se věnuje dodnes.