Posthumanistické tendence v performance art je diplomová práce pojednávající o vlivu technologií na formování vztahů v rámci globální sítě lidí, zvířat, strojů a dalších živých či neživých věcí. Na postupnou proměnu kulturních, antropologických nebo filosofických rozměrů této sítě nahlíží optikou uměleckého žánru performance art, a zároveň tedy navrhuje vhodnost prolínání uměleckého a "vědeckého" či akademického uvažování. Prezentace samotná bude - s ohledem na délku jejího trvání - pojata jako performance.
Je absolventkou oboru Studia nových médií, kde se zabývala především uměním nových technologií a možnostmi jeho využití ve formování veřejného prostoru. Tomuto tématu se dále věnuje v rámci uměleckého uskupení Cancel , které v rámci studia stihla spoluzaložit. Je jedním z šesti stvořitelů mrkve v rohlíku a jedním ze čtyř kurátorů pražské public-artové galerie Artwall . V současné době se ale zabývá především foodtech designem a food-networkingem. Na to všechno si vydělává jako video-editorka v produkční agentuře.