Prezentace průběžných výsledků projektu Dáme práci, který na příkladu nabídek a poptávek práce ukazuje jak propojit akademický svět se světem komerčním. Projekt se věnuje problematice párování pracovních míst s nezaměstnanými skrze sémantická data a na jeho řešení se podílejí lidé ze Studia nových médií, DERI v Galway a University v Tilburgu. Přijďte se podívat na jeho průběžné výsledky a vyzkoušet aplikaci, která vzniká. Dozvíte se nejen o plášti, ale také o obsahu mnohem více než bývá zvykem.
Eliška působí v týmu Social Insider, nástroje pro monitoring sociálních sítí v Ataxu Interactive. Stará se o to, aby data z monitoringu přinášela klientům užitečné informace, zabývá se vyhodnocováním a zlepšováním efektivity aktivit nebo analýzou fanouškovské základny. Dřív působila jako social media specialistka v agentuře H1.cz. Absolvovala studia nových médií na Filozofické fakultě UK.
Josef je sémiotik a odborník na analýzu dat ze sociálních sítí. Vedl Nadační fond nezávislé žurnalistiky a předtím také výzkum ve firmě Socialbakers. Mimo jiné působí jako vysokoškolský pedagog (vede obor Studia nových médií) na Karlově univerzitě, kterou také vystudoval. V roce 2014 získal titul osobnost roku v rámci cen českého internetu Křišťálová lupa. Založil překladatelský časopis Plav.