Objem informací na internetu se za poslední dva roky téměř zdvojnásobil. Jen na YouTube uživatelé každou minutou nahrávají 100 hodin videa. Na blogovací platformě Tumblr je publikováno ohromujících 113.6 miliónů příspěvků denně. Jak můžeme lidem pomoci nalézat kvalitní obsah na internetu v době přebytku informací? Jiří Jeřábek ukáže, jak v BBC Research & Development využívají technologické prototypy k lepšímu pochopení uživatelů a jak navrhují nové služby pro uživatele, jejichž potřeby a chování se s rozvojem mobilního internetu, IPTV a on demad služeb mění.
Jiří je interakční designer a specialista na Human-computer Interaction v BBC Research & Development, kde prototypuje nová média a technologie, umožňující uživatelům nalézat mediální obsah. V minulosti Jiří pracoval jako UX konzultant pro londýnskou pobočku agentury POSSIBLE, kde se zabýval návrhem digitálních produktů od rozhraní pro set-top boxy a chytré televize po mobilní aplikace a cloudové služby. Jiří vystudoval Human-computer Interaction na University College London a grafický design na Leeds Beckett University.