Tato dvě na první pohled nesourodá témata mají jedno společné. Velmi zajímavým způsobem na ně loni upozornily kampaně z dílny Ogilvy a pomohly tím tak trošku zlepšit svět. Kampaň pro Nadaci Leontinka prostřednictvím instagramového účtu ukazuje, že svět může být příliš světlý nebo třeba rozmazaný. Jestli se chcete na tuto přednášku připravit, zkuste hashtag #mymaocima. Druhá kampaň měla pokárat nezbedníky, kteří podtrhávají a dokreslují do knížek z knihoven místo toho, aby si koupili notes od Moleskine. Jestli se to povedlo? To se dozvíte na místě od Willa.
Will Rust se v reklamním průmyslu ocitl z nutnosti poté, co byl vyhozen z McDonald’s v roce 1992. Vyměnil hamburgery za typografii a umělecké řízení (na radu svého táty) a vystřídal mnoho agentur než zjistil, že Ogilvy je to pravé místo pro něj. Od okamžiku, kdy se poprvé stal výkonným kreativním ředitelem, se každá agentura, kterou vedl, dostala na vrchol národních kreativních žebříčků a vyhrávala ceny agentur roku. V roce 2012 pomohl ukrajinské pobočce vyhrát cenu “Nejefektivnější evropská agentura” (v hodnocení podle Global Effie Indexu). Získal ocenění vyrobená z kovu, dřeva i papíru, na festivalu v Cannes, Clio, D & AD, OneShow, London International a vlastně i skoro všech ostatních. Nyní pracuje v Ogilvy Czech Republic, jedné z největších komunikačních skupin v Evropě, která je nejvíce oceňovanou agenturou v zemi. Miluje svou ženu, děti, kočku a hudbu. Ne nutně v tomto pořadí.