Ve světě tabulkových řešení a lidí následujících "best practice" vyniknou právě ty projekty, které se jim vymykají a porušují je. Na to, aby jste je mohli porušit, je musíte dokonale znát. Projekt Heineken City Symphony je ukázkou toho, kdy se klient a agentura rozhodnou z těchto hranic vystoupit.
Richard Gažo je vystudovaný ekonom. Zkušenosti získal v reklamních agenturách Ogilvy Action a JWT Praha, kde pronikl do oblasti marketingové komunikace a pracoval na rozvoji značek portfolia Nestlé, Mazda a také British American Tobacco. Richard od roku 2011 působí ve společnosti Heineken, kde na pozici Brand Manager začal s intenzivní produktovou a komunikační podporou značky Heineken na českém trhu.
Jan za 12 let v reklamě našel mnoho způsobů, jak se reklama nedělá. Vedle toho se mu ale povedlo stát za několika kampaněmi, které obletěly celý svět. Nyní v McCannu pokračuje v hledání nových cest jak komunikovat v době, kdy 400 miliónů lidí si reklamu blokuje.