Při dynamickém růstu firmy jsme si brzy začali klást otázky, co může lidi - kromě práce samotné - motivovat pracovat u nás a pro nás s plným nasazením. Spokojený zaměstnanec přináší totiž nejen mnohem kvalitnější práci, ale je i tou nejlepší reklamou při náboru dalších lidí v našem malém rybníčku. V průběhu prezentace bychom vám rádi ukázali, jak jsme k této problematice přistoupili u nás, jak ji realizujeme a jak to i dále promítáme do práce s našimi klienty.
Kreativec i pragmatik, člověk orientovaný na výkon, ale také vlastník velkého smyslu pro empatii. Právě tyto vlastnosti charakterizují Tomáše nejlépe a předurčily ho k tomu, aby přetavil své nadšení pro digitální marketing a user experience v úspěšnou kariéru. Dnes stojí v čele kreativní agentury Bistro a úspěšně působí v mobilní gamingové společnosti Silicon Jelly. Za 6 let fungování Bistra kolem sebe Tomáš vybudoval jedinečný a (všeho)schopný tým profesionálů, se kterým vytváří příběhy tuzemských i zahraničních značek, jako je Google, Vodafone, Česká spořitelna, Heureka a mnoho dalších.
Na otázku, co stojí za úspěchem Bistra, odpoví bez váhání: „lidé“. Budování silného týmu, unikátní firemní kultury, starost o blaho zaměstnanců, jejich osobní růst a motivace, jsou dle Tomáše klíčovými faktory každé dobře fungující společnosti. V Bistru prosadil filozofii “work hard, play hard” a nyní sklízí zasloužený úspěch mezi svými zaměstnanci, jejichž počet se v Bistru každým rokem téměř zdvojnásobil - a stále roste.
Když zrovna Tomáš se svým týmem Bistronians nepřipravuje novou award winning kampaň, provádí nezbytný průzkum trhu při hraní Call of Duty a přikládá pod kotlem ve strojovně gamingové společnosti Silicon Jelly. A sám říká, že je skvělé si svou práci z herní divize brát i po pracovní době domů… Tomášovo manželka jeho nadšení příliš nesdílí.