Hlavní téma mé přednášky bude, jak dělat reklamu pro teenagery. Jak připravovat kampaně, aby byly uvěřitelné a že za každou kvalitní kampaní stojí příběh! Budu mluvit o tom, jak lidé, kteří sledují YTBE, vnímají své novodobé “hrdiny”, a co vše by měla značka o této cílové skupině vědět.
Pokud neznáte Jonáše vy, budou ho znát vaše děti a to pod přezdívkou Johny Machette. V roce 2013 udělal své první video, které se ten rok stalo nejpopulárnějším na českém YTBE a dnes má přes 17 mil views. Kromě vytváření obsahu na platformu YTBE je také tvůrcem obsahu pro Instagram i Snapchat a to nejen pro svůj soukromý profil. Na vzniku video kampaní spolupracoval s firmami jako: O2, Coca-Cola, Albatros, Česká Golfová Federace a další. Zvolit správný způsob komunikace a provedení je kolikrát důležitější než vlastnit tu nejlepší techniku.