YouTubeři jsou šedou zónou českého internetu. S jistotou víme asi jen to, že existují a že počty shlédnutí jejich videí sahají do téměř nesmyslných výšin. Jak je to možné? A co je vlastně "normální" počet shlédnutí? Je 5 000 lajků u fotky na Instagramu hodně nebo málo? Jak se fanoušci projevují na Twitteru? A kdo je, podle čísel, opravdovou královnou české YouTube scény? Zvu vás na datatrip do říše Youtuberů, ve kterém vás budou grafy a čísla vyloženě bavit.
Má titul z divadelní teorie a kritiky, s větší pravděpodobností ji ale znáte jako Dataholku. Se sociálními sítěmi začala v týmu Nových médií České televize, ale z oblasti plánování obsahových strategií se postupně přesunula do oblasti datové analýzy sociálních sítí v Socialbakers. Momentálně ji najdete jako marketingovou hlavu v síti tělocvičen Železná koule, kde využívá všechno, co se doteď naučila. Pokud zrovna necvičí, plánuje cesty do Švédska, hodně čte nebo pobíhá za psem.