V roce 2008 přišel divizi vývoje digitálních zrcadlovek v Canonu navštívit video technik. Když si prohlédl nový model připravovaného fotoaparátu, řekl: „Pokud chcete, mohl bych tam přidat funkci videa.“ Asi málokdo tušil, že tento okamžik změní nejen celosvětovou produkci amatérského videa, ale dokonce výrazně zasáhne do filmového průmyslu. Jak probíhala tzv. DSLR revoluce? Co přinesly digitální zrcadlovky filmové tvorbě? A jak vypadají ozvěny této revoluce v roce 2016? Příspěvek představí příběh o vzpouře nezávislých filmařů proti monopolizovaným molochům filmového průmyslu a bude se věnovat i tomu, jak vypadá růst a vývoj technologie v éře novomediálních komunit.
Vystudoval antropologii na FHS UK a Studia nových médií na FF UK. Jeho největším profesním zájmem je vizuální antropologie - obor kombinující klasický etnografický výzkum s kreativním audiovizuálním přístupem. V současnosti se podílí na produkci filmů FAMU International.