Žijeme v době, kdy nová média přestávají být nová, protože je používá i vaše máma. Svět mladých a jejich návyky v konzumaci obsahu se mění. Jak na to jako značka reagovat v komunikaci na cílovou skupinu, která vám na banner neklikne? Ukážeme vám, jak v O2 děláme komunikační kampaně pro mladé na 3 konkrétních příkladech. Vánočním videoklipu Johnyho Machette a Teri Blitzen, který vidělo na YouTube přes 2 milionu lidí, CSR kampani s YouTubery O2 SmartUP a Instagramové kampani #Velkočesko.
David se v O2 specializuje na komunikaci mobilních služeb v klasické i digitální reklamě. Odkojený onlinem, socialem a performance, teď krotí svět grpů a rýčů.
Dorota vede nákup a plánování medií v O2 a je zodpovědná za všechny Online kanály. Její #nejlepsionlineteam má na starosti veškerou komunikaci, prodej a péči v online, včetně sociálních médií a eMailingu pro O2, O2TV, a Extra výhody.
12 let v branži, 10 let v telekomunikacích a navždy zamilovaná do online.