Společnost LMC je vedoucím hráčem českého e-recruitmentu: jejími klienty je většina prestižních zaměstnavatelů. V polovině devadesátých let založila český internetový trh práce a má na něm dominantní postavení. Je provozovatelem nejvyhledávanějších pracovních serverů jobs.cz a prace.cz. Kromě on-line recruitmentu LMC pro klienty zajišťuje i další služby v oblasti řízení lidských zdrojů jako tiskovou inzerci a výběr uchazečů o zaměstnání. Návštěvníci jobs.cz a prace.cz najdou na těchto stránkách nejen nabídky práce, ale i odborné poradenství a informace, které jim usnadní orientaci na pracovním trhu.
Společnost T-Mobile Czech Republic, člen mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom, vloni oslavila 20 let na českém trhu. S šesti miliony mobilních zákazníků je jedničkou na českém mobilním trhu. T-Mobile je ale především integrovaným operátorem a kromě telekomunikačních služeb nabízí i komplexní ICT řešení nejen pro firmy. Svým klientům poskytuje nadstandardní služby ve vysokorychlostní síti a špičkové inovace v oblasti technologií. T-Mobile Czech Republic, zakládající člen národní sítě UN Global Compact v České republice, klade důraz na odpovědný přístup k okolí a ke společnosti. Drží se férových pravidel podnikání, pomáhá na svět prospěšným aplikacím a službám, podporuje neziskové organizace, drobné podnikatele i jednotlivce a pomáhá při mimořádných událostech. Zaměstnanci společnosti působí jako dobrovolníci na řadě míst celé republiky.
STRV je česká společnost působící převážně na americkém trhu. S cílem vyvíjet mobilní aplikace pro tamější startupy založila v roce 2012 pobočku v San Franciscu. Kompletní vývoj aplikací probíhá v České republice, kde společnost zaměstnává talenty z oblasti programování a UX designu.
O dění nejenom na těch internetech vás informujeme již od roku 2009 a nic nenasvědčuje tomu, že by nás někdo zakázal! Pokud vás zajímají novinky, case-studies i rozhovory se zajímavými lidmi o marketingu, sociálních sítích, technologiích či startupech – zkrátka a dobře o všem důležitém, co se objeví na těch internetech i kolem nich – víte, kde nás najdete.
Ikaros vznikl jako studentská aktivita již začátkem roku 1997 na Ústavu informačních studií a knihovnictví FF UK v Praze. První číslo vyšlo 14. dubna 1997 a letos tedy časopis vstoupil již do svého 21. ročníku (a v dubnu oslaví 20. narozeniny). Od listopadu 2000 vydává časopis občanské sdružení Ikaros. Obsahově se časopis zaměřuje především na knihovnictví, informační vědu, nové trendy a nová média.
iList je nezávislý časopis studentů Vysoké školy ekonomické v Praze. Naší snahou je vydávat objektivní, nezávislé zpravodajství a publicistiku o dění na VŠE a přinášet informace z kultury, sportu a ze života studentů. Existujeme jak v tištěné podobě, ve které vycházíme dvakrát za semestr, tak i v online verzi.
Již 25 let je Lupa.cz průvodcem internetových profesionálů i fanoušků online technologií. Zatímco dříve měřila hlavně rychlost připojení, dnes poměřuje úspěchy internetových projektů, tepe nešvary, analyzuje nové příležitosti a málo viditelné souvislosti. Internet se mění před očima, ale jedna jistota zůstává: články na Lupě vydávané o půl sedmé, za kterými hrdě stojí šéfredaktor David Slížek & spol.
Jsme volné uskupení studentů, absolventů a přednášejících na oboru Marketingová komunikace a public relations na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Náš web vám přináší aktuální události v oboru, nejnovější výzkumy, publikace a vlastní komentáře.
Marketing Journal je serverem o moderním marketingu. Přináší zajímavosti ze světa trendů v oblasti marketingu, public relations, reklamy i sociálních sítí. Nabízí aktuální informace z prostředí marketingu i médií i odborné články od zkušených autorů. Během sedmi let své existence si získal věrné příznivce – denně navštíví Marketing Journal v průměru 1 500 čtenářů. S Marketing Journalem se ve světě moderního marketingu neztratíte.
MediaGuru.cz je zpravodajským webem o médiích a reklamě. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, reklamním zadavatelům, agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu. Provozovatelem webu je mediální agentura PHD, která přišla s nápadem přinášet mediální zpravodajství a edukovat všechny uživatele, kteří s médii každodenně pracují, v roce 2007. Na jaře roku 2011 prošel web obsahovými a grafickými změnami s cílem zařadit se mezi nejrespektovanější zdroje o dění na české mediální scéně. Vedle zpravodajských informací a analýz o vývoji českých médií obsahuje i komplexní mediální slovník, objasňující pojmy z médií, dále informace týkající se základů mediálního plánování a přehledů tuzemských mediatypů.
Studenta web & mag patří k největším českým médiím zaměřeným na work-life balanc mileniálů a vysokoškoláků. Tištěný magazín (který vychází šestkrát do roka v nákladu 40 000 výtisků a je distribuován po celé ČR) nabízí špičkovou žurnalistickou úroveň ve čtivé podobě a vlastním obsahu, doplněnou moderním grafickým zpracováním. Web Studenta.cz je rozšířen o aktuální dění z (nejen) studentského světa a lifestylu, formou redakčních článků, rozhovorů i multimediálního obsahu.
AIESEC je mezinárodní studentská organizace, která pomáhá mladým lidem rozvíjet svůj potenciál. Naším cílem je pomáhat studentům v jejich osobním a profesním růstu. Pomocí našeho členského programu a zahraničních stáží rozvíjíme leadership v mladých lidech, kteří mají zájem na sobě aktivně pracovat a spojujeme je tak s firemní a neziskovou oblastí.
Fakulta sociálních věd patří k jedněm z nejmladších fakult Univerzity Karlovy. Jejím hlavním cílem je rozvíjet pedagogickou a výzkumně-analytickou činnost v klíčových sociálněvědních oborech: ekonomii, mediálních studiích, mezinárodních teritoriálních studiích, politologii a sociologii, a rozšiřovat profesní přípravu v oborech marketingová komunikace a PR a žurnalistice. Dvěma významnými výzkumnými pracovišti při FSV UK jsou Centrum pro mediální studia, které se zabývá především rolí současných českých masových médií ve světovém kontextu, a Centrum pro sociální a ekonomické strategie. V současné době studuje na FSVUK přibližně 4500 studentů.
Filozofická fakulta Univerzity Karlovy je tradičním centrem české vzdělanosti. Svou prestiž zakládá na bezkonkurenčním počtu oborů, jichž zde lze studovat téměř sedmdesát, na hloubce a náročnosti studia a na svém výběrovém charakteru, což dokládá fakt, že se o studium na této fakultě každoročně uchází tisíce zájemců. Na Filozofické fakultě UK studuje téměř 8000 studentů, z nichž se mnohdy stávají vůdčí osobnosti společenského života naší země. Absolventi se dokáží vynikajícím způsobem uplatnit na nejvýznamnějších postech v oblastech vědy, kultury či politiky. Filozofická fakulta zajišťuje výuku největšího počtu humanitních oborů v České republice a je jedinou evropskou fakultou, na níž lze (v různých formách) studovat všechny jazyky, jimiž se mluví v členských zemích Evropské unie. Díky sedmi stovkám špičkových pedagogů a vědeckých pracovníků je tato fakulta nejvýznamnější českou humanitně orientovanou vzdělávací institucí, která ve svých oborech prezentuje stále nové a objevné myšlenky, a navazuje tak na svou několikasetletou tradici.
TUESDAY Business Network je nezávislá členská síť poskytující platformu pro setkávání a výměnu zkušeností technologických podnikatelů, investorů, IT profesionálů (konzultanti, média, IT firmy, inovátoři, dodavatelé a uživatelé, ...) a pro získávání aktuálních informací a trendů zejména v oblasti moderních technologií a inovací. TUESDAY spojuje Talent (podnikatelé, manažeři, inovátoři, živnostníci), Znalosti (odborníci), Kapitál (investoři, velké firmy). Umožňuje další rozvoj know-how mezi členy sdílením kontaktů, informací, zkušeností, rozvíjením dalšího businessu. Hlavním cílem TUESDAY Business Network je podporovat vznik a rozvoj malých a středních podniků, inovací a technologií v České republice a poskytovat prostor pro navazování nových obchodních příležitostí. TUESDAY Business Network vzniklo v roce 2004 a navázalo na aktivity celosvětové sítě First Tuesday - www.firsttuesday.com
Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 4 miliony lidí měsíčně.
Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.