Herní průmysl v posledních letech zasáhly změny, které procházejí celým zábavním průmyslem. Trh ovlivňuje internet, který umožňuje lidem snadněji vyhledávat to, co je skutečně zajímá. Lidé mění své nákupní zvyky a tomu se musí přizpůsobovat i herní vývojářské týmy a vydavatelé. Tvůrci her tak mění zažité způsoby monetizace a hráči využívají nové distribuční modely, jež mnohdy prospívají nezávislé vývojářské scéně. S drobným zpožděním oproti vyspělým západním trhům změny, které charakterizuje nástup digitální distribuce, crowdfunding nebo využívání free-to-play modelu, zasáhly i Českou republiku. Chcete vědět jak?
Už od malička ho fascinoval internet - ať už coby nadšeného chataře na XChatu, prvního registrovaného uživatele Aukra v České republice nebo tvůrce blogu o hubnutí. Po absolvování žurnalistiky na FSV UK se přesunul za novými médii na FF UK. Na @stunome ho nejvíce zajímaly počítačové hry, jimiž se zabýval nejen v diplomové práci, ale i v profesním životě jako autor Hrej.cz. Dnes se věnuje zejména testování webů v digitální agentuře Actum, svět her ho ale stále fascinuje, což dokazuje i při lovu Pokémonů. Vedle her virtuálních stíhá hrát první ligu florbalu a starat se o dva kocoury a pět včelstev.