Že nás na netu všude pronásleduje ta košile, kterou tajně už dva dny checkujeme a čekáme, až ji zlevní, nás asi nepřekvapí. Chystá se ale na nás totéž i s pracovními pozicemi? Dokáže Facebook nebo Google vytušit, že vás to v práci už prudí, nebo že máte novou známost v jiném městě a zvažujete, že se za ní přestěhujete? Vypadá to, že ano, a proto se sociálním sítím a novým technologiím v HR mrknem na zoubek. Všemu navíc nahrává skutečnost, že se momentálně firmy o lidi vyloženě perou a na číhanou se nevydávají už jen na pracovní portály.
Markeťačka, která prolítla herním marketingem pro deskovky i aplikace, založila s přáteli vlastní start-up, který se věnoval gamifikaci, zažila (a přežila) Kickstarter kampaň a momentálně je zamilovaná do B2B produktového a HR marketingu. Taky pomáhá firmám zlepšit brand zaměstnavatele, protože firmy hledají a nenachází, a tak je třeba jim trochu píchnout. Má ráda borůvkovou marmeládu.