Lidi máte, produkt máte, marketingové poučky taky. Co když ale pracujete s cílovkou, jejímž hlavním KPI je míra vlastní lenosti?
Povím vám, jak se nám v Železné kouli daří skrz online svět motivovat lidi, aby se k nám přihlásili, cvičili s radostí a ještě u toho vydrželi několik let. A nevynechám ani ukázky toho, jak několik promyšleně zacílených reklam odstartovalo proměny našich studentů z dimenzí vyčerpaných kancelářských krys do sfér superhrdinů. U nás to Facebookem totiž všechno teprve začíná.
Má titul z divadelní teorie a kritiky, s větší pravděpodobností ji ale znáte jako Dataholku. Se sociálními sítěmi začala v týmu Nových médií České televize, ale z oblasti plánování obsahových strategií se postupně přesunula do oblasti datové analýzy sociálních sítí v Socialbakers. Momentálně ji najdete jako marketingovou hlavu v síti tělocvičen Železná koule, kde využívá všechno, co se doteď naučila. Pokud zrovna necvičí, plánuje cesty do Švédska, hodně čte nebo pobíhá za psem.