Jakub je absolventem oboru Studia nových médií (@stunome) Filozofické fakulty Univerzity Karlovy, kde již šestým rokem působí jako tajemník, lektor a nejnověji i jako doktorand. Po zkušenostech s CSR, projekty firemního dobrovolnictví a koordinaci vývoje platformy pro párování pracovních nabídek s nezaměstnanými skrze sémantická data (@damepraci), se jeho odborný zájem přesunul k oblasti #quantifiedself, #wearables a #bigdata, která je i rámcem jeho dizertačního projektu. Beznadějný new media lover a #fitbit addict.
Má titul z divadelní teorie a kritiky, s větší pravděpodobností ji ale znáte jako Dataholku. Se sociálními sítěmi začala v týmu Nových médií České televize, ale z oblasti plánování obsahových strategií se postupně přesunula do oblasti datové analýzy sociálních sítí v Socialbakers. Momentálně ji najdete jako marketingovou hlavu v síti tělocvičen Železná koule, kde využívá všechno, co se doteď naučila. Pokud zrovna necvičí, plánuje cesty do Švédska, hodně čte nebo pobíhá za psem.
Absolventka oboru Studia nových médií na FF UK, kde zároveň přednáší o výzkumu na sociálních sítích. Čtyři roky sbírala zkušenosti v reklamě, ale po skončení studií se rozhodla přiblížit více technologiím a nyní je součástí týmu George, internetového bankovnictví České spořitelny.
Honza je absolvent oboru Studia nových médií na FF UK, vývojář ve společnosti Socialbakers a lektor kurzů Czechitas. Jeho profesní i akademické zájmy se točí kolem webu jako technologie i jako média.