Umělá inteligence umí porazit nejlepší hráče Go, stejně jako podle obličeje na fotce rozpoznat, zda jste gay. Upínají se k ní naděje nejen pacientů, ale také zcela obyčejné naděje marketérů, kterým slibuje kupříkladu lepší cílení reklamy.
Už jen proto, že je stále nezbytnější čelit záplavě klišé a nesmyslů, jimž je vystavena široká veřejnost, jsme se rozhodli věnovat již sedmou konferenci #NMI18 nejrůznějším pohledům na umělou inteligenci.
V posledních letech prodělává bouřlivější rozvoj než kdy dříve. Praktická využití AI se stávají součástí každodenního života, ať jde o automatický překlad, robotiku, virtuální asistenty a chatboty, nebo třeba samořídicí automobily.
Na New Media Inspiration již po sedmé propojíme akademickou sféru se zástupci komerčního sektoru a odborníky z byznysu. Cílem konference je konfrontace odlišných přístupů a dílčích aspektů ústředního tématu, jímž je tentokrát umělá inteligence. Účastníky konference budou zejména vysokoškolští studenti a pedagogové ze společenských i technických oborů, podnikatelé v oblasti hi-tech i marketingu a pracovníci internetových firem.
Zobrazit celý program