Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Partneři

Produktový partner

EasyEvent

Komplexní služba pro digitalizaci eventů, kongresů a konferencí. Guest management, registrace, on-site tisk badge, konferenční aplikace, zapojení účastníků do průběhu akce, dotazy, hlasování, networking, teambuildingové funkce a mnohem více se službou EasyEvent. Vaše konference bude probíhat moderně, hladce a s maximálním efektem pro organizátory i účastníky.

Mediální partneři

iList.cz

iList je nezávislý časopis studentů Vysoké školy ekonomické v Praze. Naší snahou je vydávat objektivní, nezávislé zpravodajství a publicistiku o dění na VŠE a přinášet informace z kultury, sportu a ze života studentů. Existujeme jak v tištěné podobě, ve které vycházíme dvakrát za semestr, tak i v online verzi.

Institut kariéry a rozvoje, z.s. je nezisková organizace s cílem inspirovat, podporovat a motivovat studenty v oblasti volby jejich budoucí kariéry a osobního rozvoje. Pod hlavičkou Institutu vzniká platforma Kariérko.cz, kde mohou studenti čerpat inspiraci, rady, informace a odkazy, které jim pomohou v rozhodování o jejich budoucí profesi.

Lupa.cz

Již 25 let je Lupa.cz průvodcem internetových profesionálů i fanoušků online technologií. Zatímco dříve měřila hlavně rychlost připojení, dnes poměřuje úspěchy internetových projektů, tepe nešvary, analyzuje nové příležitosti a málo viditelné souvislosti. Internet se mění před očima, ale jedna jistota zůstává: články na Lupě vydávané o půl sedmé, za kterými hrdě stojí šéfredaktor David Slížek & spol.

Markething.cz

Jsme volné uskupení studentů, absolventů a přednášejících na oboru Marketingová komunikace a public relations na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Náš web vám přináší aktuální události v oboru, nejnovější výzkumy, publikace a vlastní komentáře.

Marketing Journal

Marketing Journal je serverem o moderním marketingu. Přináší zajímavosti ze světa trendů v oblasti marketingu, public relations, reklamy i sociálních sítí. Nabízí aktuální informace z prostředí marketingu i médií i odborné články od zkušených autorů. Během sedmi let své existence si získal věrné příznivce – denně navštíví Marketing Journal v průměru 1 500 čtenářů. S Marketing Journalem se ve světě moderního marketingu neztratíte.

MediaGuru.cz

MediaGuru.cz je zpravodajským webem o médiích a reklamě. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, reklamním zadavatelům, agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu. Provozovatelem webu je mediální agentura PHD, která přišla s nápadem přinášet mediální zpravodajství a edukovat všechny uživatele, kteří s médii každodenně pracují, v roce 2007. Na jaře roku 2011 prošel web obsahovými a grafickými změnami s cílem zařadit se mezi nejrespektovanější zdroje o dění na české mediální scéně. Vedle zpravodajských informací a analýz o vývoji českých médií obsahuje i komplexní mediální slovník, objasňující pojmy z médií, dále informace týkající se základů mediálního plánování a přehledů tuzemských mediatypů.

Reportér Magazín

Reportérský měsíčník zaměřený na náročnější čtenáře s poptávkou po kvalitním obsahu. Oslovuje čtenáře se zájmem o veřejné dění, byznys, kulturu, region střední Evropy a o zajímavé české osobnosti a počiny. Čtenářům je k dispozici od září 2014 formou předplatného, dále pak ve stánkovém prodeji a formou exkluzivních partnerských vydání.

SvětChytře.cz

Na webu SvětChytře.cz píšeme o nejmodernějších technologiích, které usnadňují život a šetří peníze. Přinášíme aktuální informace o Internetu věcí, Průmyslu 4.0, cloudových řešeních, tématech spojených s 5G nebo třeba o tzv. Big Datech – a o tom, jak to vše prakticky využít. Zástupci municipalit, státní správy, malí podnikatelé, velké firmy nebo koneční spotřebitelé – to jsou všechno naši čtenáři. Nechte se inspirovat i vy!

Organizátoři

Nová média – termín moderní, skloňovaný v různých akademických kruzích, zaklínadlo většiny frikulínů (be free, cool & in) - se v 90. letech staly akademickým oborem. Od akademického roku 2006/2007 je možné jej také studovat v ČR. Jeho koncepce vychází z informačních studií a knihovnictví.

TUESDAY Business Network

TUESDAY Business Network je nezávislá členská síť poskytující platformu pro setkávání a výměnu zkušeností technologických podnikatelů, investorů, IT profesionálů (konzultanti, média, IT firmy, inovátoři, dodavatelé a uživatelé, ...) a pro získávání aktuálních informací a trendů zejména v oblasti moderních technologií a inovací. TUESDAY spojuje Talent (podnikatelé, manažeři, inovátoři, živnostníci), Znalosti (odborníci), Kapitál (investoři, velké firmy). Umožňuje další rozvoj know-how mezi členy sdílením kontaktů, informací, zkušeností, rozvíjením dalšího businessu. Hlavním cílem TUESDAY Business Network je podporovat vznik a rozvoj malých a středních podniků, inovací a technologií v České republice a poskytovat prostor pro navazování nových obchodních příležitostí. TUESDAY Business Network vzniklo v roce 2004 a navázalo na aktivity celosvětové sítě First Tuesday - www.firsttuesday.com

Produkce

Internet Info

Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 4 miliony lidí měsíčně.

Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.