Věčné téma efektivity marketingových kanálů v mediamixu kampaní ve vědomých kampaňových a brandových charakteristikách otevírá metastudie MEDIAN opřená o trackingy kampaní realizovaných v uplynulých letech na panelu crossmediálního crossplatformního měření adMeter. Podíváme se společně do atribučního a marketing mix modelování a to nejen pro online, ale crossmediálně a pokusíme se odpovědět na častou otázku většiny zadavatelů reklamy, který marketingový kanál funguje v kampaních nejlépe.
Josef Fišer se pohybuje na poli výzkumu médií, reklamy a marketingu již 15 let. Zkušenosti nasbíral v médiích i výzkumných agenturách. Jeho doménou je výzkum mediální komunikace z pohledu expozice i reálných efektů mediálních kampaní. V MEDIANu se jako ředitel projektu crossmediálního crossplatformního měření adMeter zaměřuje na efektivitu užitých reklamních formátů a mediálních kanálů napříč mediatypy i optimalizaci mediamixu a plánování kampaní ve vztahu k jejím cílům. Užití nových technologií v mediálním výzkumu považuje za nezbytný vývoj k vyšším výkonům kampaní.
Statistik a analytik každým coulem, který se nespokojil jen s teorií. Ve výzkumné agentuře MEDIAN analyzuje praktické dopady reklamních kampaní v našich hlavách a po večerech z toho píše doktorát.