Facebook si umí poradit s nahotou, ale se scamem s využitím jmen a tváří známých lidí už je to horší. Jak funguje scam na Facebooku a jak vypadá boj proti němu? Kdo může uvěřit tomu, že slavné osobnosti tajně investovaly do bitcoinu a teď se s vámi chtějí podělit o recept na zbohatnutí? Technologičtí giganti svádí mnohdy dlouhý a marný boj proti scamu v reklamních systémech a na velikosti firem či známosti osobností nezáleží. Pomůže jen důslednost, trpělivost a hlavně vytrvalost. Byli jsme trpěliví, ale trvalo to dlouho a mělo to své následky.
Dlouholetý redaktor a později programový ředitel dvou soukromých rádií Hellax a Orion. Poté působil v Public relations, účastnil se politické kampaně a následně spolupracoval s premiérem ČR. V letech 2008 - 2013 byl ředitelem tiskového odboru Kanceláře prezidenta republiky. Dále pracoval pro skupinu ČEZ a založil komunikační agenturu Komunikátor. Od roku 2015 je ředitelem komunikace skupiny PPF.