Digitální analytika v globálním pohledu může přinést spoustu výzev. Nejen kulturních a legislativních (přeci jen v odvětví biofarmacie jich není málo). Chtěli bychom se s vámi podělit o příběhu rozvoje týmu digitální analytiky zodpovědného za měření stránek a mobilních aplikací po celém světě.
Nasdílíme s vámi zkušenosti jako:
- Sjednocování globálního pohledu na data a cesta za customer data platformou
- Jak škálovat měření, když máte na starosti 600 a více stránek
- Jak spolupracovat v rámci jednoho týmu napříč 3 technologickými centry v 3 časových pásmech
- Na co dbát v našem odvětví
- Jak pracovat s interními zákazníky z “n” zemí a poskytnout jim hodnotu, i když online neprodáváte
Zapálený fotograf a nadšenec do technologií a marketingu. Z pozice product managera digitální analytiky v MSD vedu globální rozvoj produktu. Hlavní zaměření je standardizace měření, sjednocení sbíraných dat a koordinace požadavků skrze markety. Z pražského technologického centra řídíme digitální transformaci a škálování produktu v celosvětovém měřítku.
Mám rád firmy na 3 písmenka - začal jsem v IBM, zkušenosti získal v AVG a v současné chvíli orchestruji digitální data v globálním týmu ve společnosti MSD. Kromě toho se také věnuji vlastním projektům - s kamarádem jsme založili digitální agenturu Marketing Makers zaměřenou na výkonnostní marketing a datovou analytiku, která pomocí dat a kampaní pomáhá klientům růst nejen v digitálním světě. Pokud si nehraji s daty v Google Analytics nebo s Tag Managery, tak trávím čas s rodinou, nepohrdnu dobrým jídlem a vínem. Proto také rád běhám, cestuji a nikdy neodmítnu šálek lahodné kávy.