Žijeme v době „datové“ - co dnes nejde změřit, jakoby neexistovalo. Ale umíme si měření médií a internetu správně nastavit, vyhodnotit a získaná data dobře interpretovat? A dokážeme se výsledky výzkumů řídit i v praxi nebo vnáší ještě více zmatků do našich pracovních i osobních životů?
Na to nám odpoví konference #NMI20, kterou vám opět přinášíme ve spolupráci se Studii nových médií Filozofické fakulty Univerzity Karlovy. Už poosmé dojde k propojení akademické sféry se zástupci komerčního sektoru a odborníky z byznysu. Akci budou moderovat Josef Šlerka z FF UK a Ján Simkanič s Petrem Koubským z Deníku N.
Představíme různorodé metriky, které je možné využít pro získávání informací o výkonu médií, marketingových kampaní i přímých nákupních akcí na internetu i v prostředí mimo něj. Zároveň se podíváme na psychologické a sociologické aspekty dopadu konzumace nových médií a sociálních sítí. Jak vše ovlivňuje náš současný život a jaké jsou prognózy do budoucna?
Zastávka: Právnická fakulta
Linkou 17
Zastávka: Právnická fakulta
Linkou 207