Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

New Media Inspiration 2020

Žijeme v době „datové“ - co dnes nejde změřit, jakoby neexistovalo. Ale umíme si měření médií a internetu správně nastavit, vyhodnotit a získaná data dobře interpretovat? A dokážeme se výsledky výzkumů řídit i v praxi nebo vnáší ještě více zmatků do našich pracovních i osobních životů?

Na to nám odpoví konference #NMI20, kterou vám opět přinášíme ve spolupráci se Studii nových médií Filozofické fakulty Univerzity Karlovy. Už poosmé dojde k propojení akademické sféry se zástupci komerčního sektoru a odborníky z byznysu. Akci budou moderovat Josef Šlerka z FF UK a Ján Simkanič s Petrem Koubským z Deníku N.

Představíme různorodé metriky, které je možné využít pro získávání informací o výkonu médií, marketingových kampaní i přímých nákupních akcí na internetu i v prostředí mimo něj. Zároveň se podíváme na psychologické a sociologické aspekty dopadu konzumace nových médií a sociálních sítí. Jak vše ovlivňuje náš současný život a jaké jsou prognózy do budoucna?

Téma
Měření v době datové

PRO KOHO

  • vysokoškolští studenti a pedagogové
  • marketingoví ředitelé, manažeři, specialisté
  • výzkumníci, sociologové, psychologové
  • zaměstnanci internetových a mediálních agentur
  • zaměstnanci technologických firem
  • IT pracovníci, datoví analytici
Místo konání

Místo a kontakt

Právnická fakulta Univerzity Karlovy
nám. Curieových 901/7
Praha 1
116 40
Jak se k nám dostat?

Jak se k nám dostat?

  • Tramvaj

    Zastávka: Právnická fakulta

    Linkou 17

  • Autobus

    Zastávka: Právnická fakulta

    Linkou 207

Šárka Prchalová

Senior Event Manager