Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

18:00 - 18:10

Úvodní slovo

Petr Koubský Petr Koubský

Vedoucí rubriky Věda a technologie

Deník N

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

18:10 - 18:30

Newsletter jako každodenní inspirace k ranní kávě

Jak vytvářet newslettery každý den, sedm dní v týdnu, ale neupadnout do stereotypu? Co funguje, na co si dát pozor a kam chodit pro inspiraci a nápady? Proč je tak důležité znát své zákazníky? Pár dobrých tipů, jak ze svého newsletteru udělat inspiraci k ranní kávě.

Martina Kočařová Martina Kočařová

Content Manager,

MEGAPIXEL

Martina Kočařová

S vášní pro písmenka i krásné věci je kreativním nadšencem, který vymýšlí, jak udělat Bonami ještě příjemnějším místem pro nákupy. Stojí u zrodu marketingové komunikace směrem k zákazníkům, s radostí vytváří denní newslettery, ale uvádí v život i mnohem větší nápady, které dávají Bonami jeho nezaměnitelnou osobitost.

18:35 - 18:55

Na každém slově záleží

I korporátní sdělení se dají číst, když se dobře napíšou. Jak přimět zákazníka, aby váš e-mail otevřel a nezahodil?

Lenka Fučíková Lenka Fučíková

Account Manager

Kindred

Lenka Fučíková

Lenka s Bohunkou v agentuře Nydrle spolupracují na tvorbě e-mailingu pro Vodafone. Jedna hledá ta správná slova, druhá dohlíží na to, aby se zpráva včas a ve správné podobě doručila.

Bohumila Petrášková Bohumila Petrášková

Copywriter

Kindred

Bohumila Petrášková

Bohunka s Lenkou v agentuře Nydrle spolupracují na tvorbě e-mailingu pro Vodafone. Jedna hledá ta správná slova, druhá dohlíží na to, aby se zpráva včas a ve správné podobě doručila.

19:00 - 19:20

Transakční e-maily: poklad, o kterém ví málokdo

Na první pohled možná nejsou vidět. Každý je podceňuje. A přitom jsou pro zákazníky a celý nákupní proces tak důležité. Automatické zprávy jsou pro vaši značku ambasadorem i ombudsmanem. Jak je vylepšit, aby vám nedělaly ostudu a zákazníkům pomáhaly? Pravidlo číslo jedna: e-maily odesílá robot, ale vytváří člověk!

Jan Ambrož Jan Ambrož

Head of UX & Content

Wunderman

Jan Ambrož

Jan Ambrož je vedoucím týmu, který zajišťuje UX konzultace klientům agentury Wunderman. V oblasti UX, obsahových strategií a online copywritingu se pohybuje na volné noze i v agenturách přes 13 let. Dříve psal pro Lupa.cz a provozoval regionální online média. Školí pro Dobrý web a je jedním z garantů vzdělávacího projektu DigiAka, Akademie digitálního marketingu.

19:25 - 19:45

Etika a technika v doručitelnosti do Seznam.cz

Etika a technika hrají v bezproblémové doručitelnosti do Seznamu stejně velkou roli. Technická opatření sama o sobě nemusí fungovat, pokud s nimi dál nebudete pracovat, nad jednotlivými rozesílkami přemýšlet a dodržovat zákonné náležitosti i etické zásady. Ve své prezentaci představím to, co v Seznamu považujeme za důležité a co je naprosto zásadní pro spolehlivé doručování hromadných sdělení.

David Finger David Finger

Produktový manažer

Seznam.cz

David Finger

Pracuji jako produktový manager služby Seznam.cz Email. Do společnosti jsem přišel v roce 2011. V té době se pracovalo na kompletní změně služby Seznam.cz Email. Byl jsem tedy u zrodu velké části toho, co dnes zahrnuje. Práce na Seznam.cz Emailu je zajímavá a rozmanitá, protože za webovým rozhraním, se kterým lidé pracují, se odehrává mnoho dalších procesů a činností, které přinášejí stále nové problémy a výzvy. A proč Seznam.cz? Kromě skvělého týmu schopných lidí, snahy dělat věci dobře a jednoduše, otevřenosti a neformální kultuře zde můžu pracovat na věcech, které by se jinde jen s obtížemi realizovali.

19:50 - 20:05

Panelová diskuze

Jan Ambrož Jan Ambrož

Head of UX & Content

Wunderman

Jan Ambrož

Jan Ambrož je vedoucím týmu, který zajišťuje UX konzultace klientům agentury Wunderman. V oblasti UX, obsahových strategií a online copywritingu se pohybuje na volné noze i v agenturách přes 13 let. Dříve psal pro Lupa.cz a provozoval regionální online média. Školí pro Dobrý web a je jedním z garantů vzdělávacího projektu DigiAka, Akademie digitálního marketingu.

David Finger David Finger

Produktový manažer

Seznam.cz

David Finger

Pracuji jako produktový manager služby Seznam.cz Email. Do společnosti jsem přišel v roce 2011. V té době se pracovalo na kompletní změně služby Seznam.cz Email. Byl jsem tedy u zrodu velké části toho, co dnes zahrnuje. Práce na Seznam.cz Emailu je zajímavá a rozmanitá, protože za webovým rozhraním, se kterým lidé pracují, se odehrává mnoho dalších procesů a činností, které přinášejí stále nové problémy a výzvy. A proč Seznam.cz? Kromě skvělého týmu schopných lidí, snahy dělat věci dobře a jednoduše, otevřenosti a neformální kultuře zde můžu pracovat na věcech, které by se jinde jen s obtížemi realizovali.

Lenka Fučíková Lenka Fučíková

Account Manager

Kindred

Lenka Fučíková

Lenka s Bohunkou v agentuře Nydrle spolupracují na tvorbě e-mailingu pro Vodafone. Jedna hledá ta správná slova, druhá dohlíží na to, aby se zpráva včas a ve správné podobě doručila.

Martina Kočařová Martina Kočařová

Content Manager,

MEGAPIXEL

Martina Kočařová

S vášní pro písmenka i krásné věci je kreativním nadšencem, který vymýšlí, jak udělat Bonami ještě příjemnějším místem pro nákupy. Stojí u zrodu marketingové komunikace směrem k zákazníkům, s radostí vytváří denní newslettery, ale uvádí v život i mnohem větší nápady, které dávají Bonami jeho nezaměnitelnou osobitost.

Bohumila Petrášková Bohumila Petrášková

Copywriter

Kindred

Bohumila Petrášková

Bohunka s Lenkou v agentuře Nydrle spolupracují na tvorbě e-mailingu pro Vodafone. Jedna hledá ta správná slova, druhá dohlíží na to, aby se zpráva včas a ve správné podobě doručila.

20:10

Předpokládaný závěr programu