CEO & SEO
Pavel je jedním z největších expertů na SEO ve středoevropském regionu. Poté, co prošel povinnou agenturní fází, se už několik let úspěšně pohybuje na volné noze, kde pracuje pro ty nejzajímavější zákazníky a zároveň své praktické znalosti předává dále prostřednictvím svých školení a přednášek. V letošním ročníku soutěže je garantem kategorie SEO.
PR a konzultant
RobertNemec.com
Bára Buchtová vystudovala magisterský studijní obor Informační studia a knihovnictví na Masarykově univerzitě. Ve své diplomové práci se věnovala problematice mapování internetových memů v prostředí blogosféry a sociálních sítí a ke stejnému tématu se vrátí i ve svém příspěvku na New Media Inspiration. Mimo sociálních sítí ji velice zajímají problémy knihoven, jejich rozvoj a inovace. Také se věnuje projektu Audioknihy.net, zaměřenému na propagaci audioknih. V současné době je zaměstnaná v internetové agentuře RobertNemec.com.
Odborný pracovník, pedagog (PřF a LF MU)
Tomáš pracuje v Centru pro výzkum toxických látek v prostředí (PřF MU) v týmu, který dlouhodobě sleduje determinanty lidského zdraví. Přednáší na Lékařské fakultě MU a v Kabinetu informačních studií a knihovnictví FF MU. Oblastí jeho zájmu jsou nutriční epidemiologie, úloha nových médií v oblasti péče o zdraví a kvalita a přístupnost informací ve zdravotnictví. Výsledky své práce prezentoval např. na konferenci Medicine 2.0 v Bostonu, Londýně či na Hawaji. Je také jediným přednášejícím na lékařských fakultách v ČR přednášející v českém znakovém jazyce a dnes zajišťuje adaptaci prvního neslyšícího studenta na UTB ve Zlíně.
Digital Media Editor • Respekt
Editor digitálních médií týdeníku Respekt. Vystudoval informační management a žurnalistiku na VŠE v Praze. Je zodpovědný za komunikaci Respektu na sociálních sítích. Koordinuje vývoj internetových projektů a aplikací pro digitální zařízení. Snaží se propojovat prostředí redakce tištěného média s online světem.
Vědec, pedagog
Roman je vědeckým pracovníkem Ústavu informatiky AV ČR a přednáší na MFF UK v Praze. Zabývá se modely umělé inteligence inspirovanými přírodou, jako jsou neuronové sítě, evoluční algoritmy a multiagentní systémy, a jejich aplikacemi v data miningu nebo robotice. Po večerech se věnuje literatuře, fotografii a hraje ve skupině Sdružení rodičů a přátel RoPy.
Vedoucí mediálních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních studií
Jakub Macek je sociolog médií. Působí na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity, kde vede Katedru mediálních studií a žurnalistiky. Ve své výzkumné práci se věnuje mediálním publikům a jejich probíhající proměně, přičemž v posledních letech se výrazně soustředí na problém důvěry v média a na roli médií v politické a společenské polarizaci.
Planning Director
Eduard pracuje v komunikaci téměř 12 let. Pro značku Samsung získal první Effie v ČR udělenou čistě za dlouhodobou komunikaci značky na sociálních sítích a stál také za první českou kampaní na platformě WhatsApp realizovanou pro T-Mobile. V rámci O2 zase vybudoval dodnes fungující social media customer care tým v rámci programu O2 Guru. Jako strategický plánovač se podílel na kampaních Air Bank, s níž získal další Effie za kampaň na půjčky. V rámci práce pro Tesco mimo jiné strategicky vedl projekt rebrandingu Tesco Online Nákupy pro 4 země. B2B zkušenosti sbíral jako hlavní komunikační stratég pro kampaně IBM v rámci regionu CEE. Globální digitální projekty si ozkoušel při práci pro Škoda Auto.
Poslední rok strávil v Singapuru na pozici Senior Digital Strategist se zaměřením na celý region APAC s orientací především na mobilní reklamu a sociální sítě. Mezi jeho klienty patřily Hilton, Martell, softwarová společnost Rockwell Automation a singapurské letiště Changi.
Veškerou svou práci staví na těchto pilířích: data a výzkum, efektivní kreativita a integrace offline a online světa a v současnosti působí na pozici Planning Director MarkBBDO.
Knihovník a social media specialist
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Olga vystudovala v Brně Informační studia a knihovnictví a již během studií působila v oblasti online marketingu v rámci skupiny Guerrilla Readers a realizovala řadu projektů na podporu čtenářství. Přes 4 roky působila v Knihovně UTB jako marketingový specialista, lektor informačního vzdělávání a projektový manažer. Mimo svou knihovnickou práci podnikala v oblasti social media marketingu se zaměřením zejména na knižní trh (dlouhodobá spolupráce např. s nakladatelství Kniha Zlín). Aktuálně se stará o online marketing knihkupecké sítě Neoluxor a učí na univerzitě v Brně a ve Zlíně.