Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

16:30 - 16:50

Obchod s hloupostí na Facebooku

Ondřej Jireš Ondřej Jireš

Sherpas

Ondřej Jireš

Ondřej se specializuje na marketing v sociálních médiích. Navrhuje klientům strategii propagace a vytváří kreativní koncepty kampaní. Svůj první blog založil v roce 1998, v letech 2000 - 2008 byl šéfredaktorem úspěšného komunitního portálu a internetového magazínu Fantasy Planet. Absolvoval Studia nových médií na Univerzitě Karlově. Věnuje se nejen marketingu a PR, ale také publicistice, copywritingu, editorské a redakční činnosti a (novo)mediální teorii. Má rád cestování a turistiku, sleduje hokej a významnou část volného času věnuje literatuře a komiksům. Jako editor povídkových antologií získal několik žánrových ocenění.

16:50 - 17:10

Paralelní monitoring sociálních médií pro více zemí

Václav Novák Václav Novák

Architekt monitorovacího systému

Yellow Snow

Václav Novák

Václav Novák (@hlidka) získal Ph.D. z počítačové lingvistiky na Matematicko-fyzikální fakultě UK za práci o sémantických sítích. Podílel se na výzkumných projektech zpracování středověkých rukopisů v Národní knihovně a strojového překladu na Johns Hopkins University v USA. Za svoji vědeckou práci získal ocenění Innovative Student Annotation Award. Na různých univerzitách přednášel kvantitativní metody výzkumu, statistiku a matematiku. V současnosti pokračuje v počítačovém zpracování přirozených jazyků pro novou monitorovací platformu yeseter.com a v účinkování v tubovém kvartetu Síla.

17:10 - 17:30

Názor netřeba napsat, stačí kliknout

Martin Petrášek Martin Petrášek

Ředitel společnosti

eMerite

Martin Petrášek

Martin Petrášek, ředitel eMerite, s.r.o. Původním povoláním investigativní novinář a televizní reportér. V roce 2002 spoluzaložil společnost eMerite, která měří a vyhodnocuje spotřebitelské chování zákazníků - webovou analytikou, monitoringem internetových diskusí a neuromarketingovými výzkumy.

17:30 - 17:50

Jak měříme efektivitu výkonnostní kampaně na Facebooku

Eliška Hutníková Eliška Hutníková

Data analyst

Ataxo Interactive

Eliška Hutníková

Eliška působí v týmu Social Insider, nástroje pro monitoring sociálních sítí v Ataxu Interactive. Stará se o to, aby data z monitoringu přinášela klientům užitečné informace, zabývá se vyhodnocováním a zlepšováním efektivity aktivit nebo analýzou fanouškovské základny. Dřív působila jako social media specialistka v agentuře H1.cz. Absolvovala studia nových médií na Filozofické fakultě UK. 

18:30 - 22:30

Večerní networking

Budeme velice rádi, když se s námi po skončení programu na hlavní budově přesunete do Atmosphere (Smetanovo nábřeží 14) vzdálené asi 7 min. chůze podél Vltavy směrem k Národnímu divadlu, kde bude od 18:30 probíhat večerní networking.
Zveme vás na welcome drink, na další konzumaci je domluvená 10% sleva.