Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

14:30 - 15:10

Proč, jak a jestli má smysl studovat @stunome?

Hosté: Eduard Piňos, Ondřej Růžička, Martin Slavík

Moderuje Josef Šlerka

15:10 - 15:20

Jak si vedou značky českých mobilních operátorů v sociálních médiích aneb co může značka v SM získat

Martin Jindra Martin Jindra
Martin Jindra

Martin se dlouhodobě zajímá o brand management. Na FHS publikoval práci o symbolickém významu značky se zaměřením na mladé spotřebitele a oděvní značky. Výzkumem dokázal spojitost mezi vytvářením osobní identity náctiletých a uchylování se ke značkovému zboží. Na SNM se pak soustředil na budování značky v prostředí sociálních médií s důrazem na zpětnou vazbu, kterou může značka z tohoto nového kanálu získat. Podniká na internetu v oblasti maloobchodu a affiliate marketingu.

15:20 - 15:30

Facebook jako seznamka introvertů

Kristina Šemberová Kristina Šemberová
Kristina Šemberová

Kristina Šemberová vystudovala žurnalistiku na FSV UK (bakalářské studium) a Nová média na FF UK (magisterské studium). V současné době dokončuje mediální studia na FSV UK. V diplomové práci se zabývala výzkumem chování uživatelů Facebooku v závislosti na jejich temperamentu a gastronomickou žurnalistikou v období první republiky. Pracuje jako novinářka na volné noze a pravidelně přispívá do lifestylových časopisů články s tématikou gastronomie, finance a cestování. Miluje hrochy, ticho a čtení knih.

15:30 - 15:40

Citizen Science: Senzory jako nástroj občanské společnosti

Radka Peterová Radka Peterová
Radka Peterová

Radka vystudovala Studia Nových médií na FF UK a absolvovala roční stáž na Simon Fraser university v Kanadě. V rámci nových médií se nejdříve věnovala location-based services a především mash-upům; poté se zaměřila na fenomén crowdsourcingu dat v kontextu Citizen Science. Ve spolupráci s ČVUT vyvinula prototyp osobního mobilního zařízení měřícího znečištění ovzduší. Momentálně pak zkoumá Citizen Scince v kontextu havárie v japonské Fukushimě a uvažuje o PhD.

15:40 - 15:50

Metodika webových auditů

Kateřina Sekulová

Marketing Specialist

ReachLocal Czech Republic Franchise s.r.o.

Kateřina v září 2011 dostudovala navazující magisterský program na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy Studia nových médií, který pod vedením Josefa Šlerky zakončila diplomovou prací na téma „Metodika webových auditů”. Web ji zaujal jakožto nedomyslitelná součást většiny firemních profilů, která však mnohdy s podivem stále nedodržuje základní pravidla "dobrého" webu. V práci se proto zaměřila především na laiky, vlastníky stránek a pokusila se vytvořit návod, podle kterého by si sami prověřili kvality svého stávajícího či budoucího webu. V současnosti pracuje jako marketingový specialista ve společnosti H1.cz.