Vedoucí rubriky Věda a technologie
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
Možnost měření telefonických konverzí není úplnou novinkou. Vzpomeňme na pokusy s nahrazováním telefonního čísla unikátním kontaktem použitým pouze pro kampaně, což není, a zřejmě nikdy nebylo, úplně trendy. Řada firem možná právě proto telefonické konverze příliš neřeší, přestože jsou tyto mnohdy hodnotnější, než pasivní získání kontaktní informace. Obecně je šance dosáhnout okamžité telefonické konverze zákazníka mnohem větší, než při zpětné práci se zájemcem, jenž před pár hodinami (či dokonce dny) vyplnil formulář. Ukážu vám, jak měřit konverze zase o něco efektivněji se zapojením nových nástrojů!
Head of online advertising
Tomáš má několikaleté zkušenosti z různých oblastí online marketingu, zejména z PPC reklamy, SEO, e-mail marketingu a copywritingu. V Sherpas vede tým digitální reklamy. Kromě pravidelných školení PPC reklamy vedl i praktický workshop pro studenty VŠE v Praze. Je držitelem certifikací pro reklamní systémy Google Ads, Analytics a Adform.
Ve volném čase jezdí na windsurfingu, překonává hory na via ferratách a cestuje po Evropě.
Sklik již dávno nejsou jen textové inzeráty ve vyhledávání na Seznam.cz. Jaké možnosti dnes skrývá v propojení se Zboží.cz, jak můžete cílit na nejnavštěvovanější stránku českého internetu – Seznam.cz i na dalších 5 000 webů, jak využít naše data o zájmech uživatelů pro váš byznys, co chystáme ve spojení s Firmy.cz a dokonce co testujeme ve spojení Skliku a Stream.cz. To se dozvíte na přednášce Davida Velechovského.
David zastřešuje v Seznam.cz péči o největší klienty a agentury inzerující v reklamním systému Sklik. PPC reklamě se věnuje od roku 2006, pamatuje si tedy doby, kdy byl tento obor v České republice ještě v plenkách. O problematice PPC reklamy publikuje v médiích (Marketing a Média) a přednáší na konferencích a seminářích na vysokých školách (VŠFS, VOŠCR). Ve své profesní historii působil více než 2 roky v agentuře H1.cz na pozici PPC account manager, kde měl na starost péči o významné klienty a byl lektorem na kurzech PPC reklamy pro pokročilé.
Doba kdy české eshopy prodávali zákazníkům pouze v ČR je již dávno pryč. Pro růst do zahraničí se rozhodly Alza, Mall, Astratex, Parfumes či v nedávné době Zoot. Mezi velké exportéry patří již několik let i eshop VašeČočky, který momentálně prodává již ve 14 zemích Evropy. Chcete vědět jak se dělají PPC v zahraničí a na co by jste si při expanzi měli dávat pozor? Přijďte se podívat na přednášku Tomáše Bártka z VašeČočky.cz
Marketing director
Tomáš Bártek je marketingovým ředitelem ve společnosti VašeČočky.cz, kde se stará o trvalý růst zisků, expanzi do zahraničí a dokonalý zákaznický servis.