Bylo nás 5. Teď nás je skoro 700. Naše poslání zůstává stabilní: chceme změnit postoj Čechů k bankovnictví, naším cílem je dokázat, že banku můžete mít rádi. Zaměstnanci v Air Bank mají díky jednoduchosti našeho „proč“ jasný důvod být u nás. Ať už přišli před spuštěním banky a v euforii uvěřili tomu, co chceme udělat anebo k nám nastupují teď. Co jsme ale mohli udělat jinak? Proč tak trochu tneme do živého? A proč je důležité stavět mantinely už v počátcích?
Air Bank s nadšením a vášní buduji více než 6 let. Začínala jsem na marketingu, kde se mi splnila velká touha postavit značku od základu. Co víc si může marketér přát. Pak přišla nabídka postavit stejnou banku dovnitř a přijala jsem nabídku šéfovat Péči o zaměstnance (jinde říkají „ejčář“). V euforii jsme totiž celá ta léta stavěli banku tak, aby ji klienti mohli mít rádi. Mohli jsme se roztrhnout, abychom je udělali spokojenými a nadšenými ambasadory. Jenže jsme jaksi zapomínali na sebe. I já jsem zapomínala na sebe, a proto k vám v dubnu budu mluvit z pozice člověka, který se připravuje na dlouhou dovolenou.