Na závěr si společně sedneme se všemi speakery ke společnému povídání a probereme vše, co za celé dopoledne padlo. Budete mít možnost zeptat se kohokoliv na cokoliv a nově nabité dojmy pořádně utřídit.
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
Po několika offline businessech začal v roce 2008 podnikat na internetu. Nejdříve založil firmu na outsourcing logistiky pro e-shopy, později pak provozoval internetové obchody (s elektronikou, sluchátky, audiotechnikou). Obchodoval s překlepovými doménami a provozoval službu na živá stream videa. V roce 2012 založil vyhledávač letenek Skypicker.com, kterému se nyni věnuje na plno a řídí jeho globálni expanzi.
Je považována za první dámu e-commerce v ČR. V r. 2010 založila společnost Zásilkovna a vybudovala z ní mezinárodní technologicko-logistickou firmu s obratem přes 6 miliard korun. Aktuálně stojí v čele holdingu Packeta, což je 14 firem, kam spadá i česká Zásilkovna, a řídí více než 2 200 zaměstnanců. Za svou činnost získala řadu ocenění. Stala se EY Podnikatelem roku 2017 hlavního města Prahy. Za rok 2018 a 2021 zvítězila v žebříčku TOP Podnikatelka roku vydavatelství Economia. Již řadu let se pohybuje na předních místech žebříčku nejvlivnějších žen Forbes.
Ondřej Krátký je spoluzakladatelem a ředitelem přepravní aplikace Liftaga. Vedle aplikace pro taxi a kurýry poslední roky rozvíjí přepravní síť Liftago.network, která spolupracujícím klientům po celém Česku nabízí vyšší rychlost a přesnost přepravy při nižších nákladech na první i poslední mili. Vizí Liftago.network je efektivnější využití přebytečné přepravní kapacity desítek tisíc existujících dopravců u nás s cílem levnější, rychlejší, přesnější i udržitelnější přepravy.
Petr během 15 let poznal všechny oblasti marketingu: od klasického po digitální, od interního po PR. Je expertem na Employer Branding a strategický HR marketing. Klientům LMC pomáhá najít cestu do srdce značky zaměstnavatele. Pořádá workshopy se zaměstnanci, destiluje podstatu značek, navrhuje komunikační strategie a věnuje se konzultační činnosti. Řídí HR marketingové projekty pro největší české a zahraniční společnosti. Stál také u zrodu netradičních projektů např. www.vimproc.cz.
V roce 2000 Martin opustil svět financí a zakotvil v Etneteře, která patří mezi přední české hráče v oblasti zakázkového vývoje webových a mobilních aplikací. Firmu proslavilo nejen její klientské portfolio, ale také neformální pracovní prostředí inspirované principy svobodné firmy. Martin je také člen představenstva Etnetera Group, která v současnosti zahrnuje již 6 firem, a zodpovídá za finanční řízení celé skupiny a oblast akvizic. Rád si zahraje fotbal a volejbal, do práce jezdí na kole a pozvat ho můžete na dvojku dobrého vína.
Air Bank s nadšením a vášní buduji více než 6 let. Začínala jsem na marketingu, kde se mi splnila velká touha postavit značku od základu. Co víc si může marketér přát. Pak přišla nabídka postavit stejnou banku dovnitř a přijala jsem nabídku šéfovat Péči o zaměstnance (jinde říkají „ejčář“). V euforii jsme totiž celá ta léta stavěli banku tak, aby ji klienti mohli mít rádi. Mohli jsme se roztrhnout, abychom je udělali spokojenými a nadšenými ambasadory. Jenže jsme jaksi zapomínali na sebe. I já jsem zapomínala na sebe, a proto k vám v dubnu budu mluvit z pozice člověka, který se připravuje na dlouhou dovolenou.
Eliška žila na sociálních sítích ještě předtím, než to bylo cool. Její největší vášeň se stala po několika letech i jejím zaměstnáním. Šestým rokem je na volné noze jako konzultantka a lektorka sociálních médií. Už odpřednášela přes 500 školení, kterými prošlo víc než 6 000 účastníků. I po takovém množství ale uvidíte jiskru v oku pokaždé, když dostane možnost si s vámi o sociálních sítích povídat.