45 minut nabitých zkušenostmi a radami, jak v dnešní velké konkurenci zabodovat jako atraktivní zaměstnavatel. Podíváme se optikou startupu na data z trhu práce, nasdílíme praktické zkušenosti s HR strategiemi a budováním employer brandů. Dozvíte se, čeho se vyvarovat při psaní inzerátů a co naopak funguje. Pobavíme se o tom, jak pečovat o zaměstnance v jednotlivých fázích jejich životního cyklu a co je dobré podchytit ještě před tím, než firma vyroste.
Tomáš vede oddělení analýz, komunikace a vztahů ve společnosti LMC. Podstatnou část energie věnuje zpracování dat a témat klíčových pro rozvoj tuzemského pracovního trhu a jeho propojování se vzdělávacím systémem. Stará se také o účinné rozšiřování partnerské spolupráce a veřejně prospěšných aktivit přesahujících rámec každodenního byznysu společnosti.
Anna vystudovala Provozně ekonomickou fakultu ČZU v Praze. Ještě při studiích pracovala v personální agentuře AYS, kde sbírala zkušenosti s náborem zaměstnanců. Poté působila na různých HR pozicích v mezinárodních společnostech. Oblastí HR komunikace a marketingu se zabývá od roku 2010, kdy pracovala v T-Mobile Czech Republic a následně v České spořitelně, kde kromě HR marketingu vedla také tým vzdělávání a rozvoje zaměstnanců. V LMC pracuje od roku 2014 a věří, že zde využije své bohaté zkušenosti z různých HR oblastí.
Petr během 15 let poznal všechny oblasti marketingu: od klasického po digitální, od interního po PR. Je expertem na Employer Branding a strategický HR marketing. Klientům LMC pomáhá najít cestu do srdce značky zaměstnavatele. Pořádá workshopy se zaměstnanci, destiluje podstatu značek, navrhuje komunikační strategie a věnuje se konzultační činnosti. Řídí HR marketingové projekty pro největší české a zahraniční společnosti. Stál také u zrodu netradičních projektů např. www.vimproc.cz.
Po ukončení marketingových studií na VŠE sbírala zkušenosti ve full-service komunikační agentuře, kde si vyzkoušela snad všechny disciplíny z oboru - připravovala mediální strategie, reklamní kampaně, výzkumy či eventy, psala texty a vymýšlela koncepty. V marketingu se pohybuje více než 8 let. Nabyté zkušenosti nyní zhodnocuje ve prospěch klientů v různých HR marketingových projektech, jako jsou kariérní stránky či náborové kampaně, podílí se na tvorbě strategií Employer Brandingu, workshopech a různých HR analýzách.