Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

12:30 - 13:00

Registrace účastníků - přijďte včas a dejte si s námi kávu Nespresso!

13:00 - 13:05

Zahájení konference

13:10 - 13:30

Úrovně a možnosti personalizace

  • Věrnostní systémy - propojení loayality programu s chováním uživatelů na webu.
  • CRM - data, která máte, doplňte o data, která vám chybí.
  • Mailing - tak rychlé, tak jednoduché, tak účinné.
  • Dynamický obsah webu - nejznámější a současně nejméně fungující forma?
  • Remarketing a reklamní systémy - fungují již léta. Jak ale vlastně? Kde jsou úskalí, o kterých vám na prezentaci neřeknou?
  • Life cycle zákazníka - udělejte ze svých zákazníků štamgasty.
Jiří Štěpán Jiří Štěpán

Head of consulting

Etnetera Activate

Jiří Štěpán

Absolvent fakulty elektrotechnické ČVUT, obor výpočetní technika. Do společnosti ET NETERA nastoupil v roce 1998 na pozici vývojáře WWW aplikací. Od té doby postupně pracoval jako project manager, analytik, obchodník a konzultant na řadě projektů pro klíčové zákazníky. Nyní vede oddělení client solutions. Mluví anglicky, německy a rusky. Aktivně se věnuje vytrvalostním sportům, cyklistice a asijským bojovým uměním. Miluje vysokohorskou turistiku, sci-fi a divadlo. Je ženatý a má dvojčata.

13:35 - 13:55

Newslettery: osobnější, cílenější, efektivnější.

Rychlé tipy, triky k okamžitému využití. Jak nasadit, propojit vyhodnocovat.

Jan Penkala Jan Penkala

Konzultant

Jan Penkala

Honza je ředitelem konzultační společnosti ACOMWARE, která dnes zaměstnává více než 45 specialistů na online marketingu. ACOMWARE se zaměřuje na pomoc e-shopům a retailistům na internetu, kterým pomáhá formou marketingových konzultací a v oblasti výkonnostního marketingu nebo inteligentního emailingu. Za 13 let fungování ACOMWARE pracoval pro více než 2 000 internetových projektů.

Jan Penkala přednáší na českých i zahraničních konferencích a aktivně se věnuje tématice inteligentního emailingu a multichannel prodeji. Jeho příspěvky na toto téma je možné najít na jeho Twitter účtu nebo na blogu společnosti ACOMWARE.

14:00 - 14:20

E-shop jako šikovný a nevtíravý číšník

Naposledy navštívené položky má dnes již každý druhý e-shop. Funguje to vůbec? Co lze dělat více a lépe?

Roman Appeltauer Roman Appeltauer

Freelance

Roman Appeltauer

Roman Appeltauer

Roman Appeltauer je už 10 let expertem na webovou analytiku. Rád řeší zapeklité problémy svých klientů, pomáhá zefektivňovat kampaně i lépe využívat data o chování zákazníků. Před 18 lety si vytvořil první web, v roce 2001 s kamarády vytvořil eshop pro drobného truhláře. Od dob TOPlistu s nadšením využívá čísla ke zlepšování výsledků webu. 2x pracoval v H1.cz, kde převážně rozvíjel analytiku. Ve Vodafonu a O2 se naučil, jak se reálně využívají data pro správná rozhodnutí v byznysu. Od ledna 2015 je na volné noze, konzultuje a vytváří DIGMATO.com - nástroj pro efektivnější práci s daty pro marketéry a analytiky.

14:25 - 14:45

Zákaznické programy propojují offline a online svět

Nakonec jde všem obchodním firmám stále o jedno. Když si zákazník objednal poprvé, měl by se vracet. Ale nevrací se. Věrnost je mýtus, pro většinu zákazníků za týden neexistujete. Proč nás mate efekt „accidental shoppingu“ a zaměřujeme se na nesprávné cíle.

Radek Hrachovec

Marketing

Mr. RED s.r.o.

14:45 - 15:15

Coffee break

15:15 - 15:35

Návrh webu konečně bez kompromisů

Mixéry a recepty pro kuchařky, nadupané notebooky pro hráče, slevy pro škudlily, články pro zvědavce a hračky pro geeky. Jeden eshop mnoha tváří. Co všechno může personalizace nabídnout a jak se to promítne do zažitých procesů návrhu webu.

Filip Hanzl Filip Hanzl

UX cosi

Etnetera Activate

Filip Hanzl

Po studiu zůstal na ČVUT, kde pokračoval v uživatelském výzkumu a návrhu uživatelských rozhraní pro specifické cílové skupiny. Do společnosti ETNETERA nastoupil před třemi lety s cílem proměnit QA přístup “funguje/nefunguje” na “funguje/nefunguje pro uživatele”. Od té doby se věnuje uživatelskému výzkumu, testování a návrhu webů, nyní pod hlavičkou ETNETERA ACTIVATE. Personalizace je pro něj nástrojem na vylepšení user experience i obchodních výsledků webu.

15:35 - 15:55

Jak zákazníkovi vnutit, co (ne)chtěl

Využití údajů o návštěvnické a nákupní historii k zobrazování individualizovaného obsahu webu, newsletterů apod.

Martin Petrášek Martin Petrášek

Ředitel společnosti

eMerite

Martin Petrášek

Martin Petrášek, ředitel eMerite, s.r.o. Původním povoláním investigativní novinář a televizní reportér. V roce 2002 spoluzaložil společnost eMerite, která měří a vyhodnocuje spotřebitelské chování zákazníků - webovou analytikou, monitoringem internetových diskusí a neuromarketingovými výzkumy.

16:00 - 16:30

Panelová debata - čas pro vaše otázky

Roman Appeltauer Roman Appeltauer

Freelance

Roman Appeltauer

Roman Appeltauer

Roman Appeltauer je už 10 let expertem na webovou analytiku. Rád řeší zapeklité problémy svých klientů, pomáhá zefektivňovat kampaně i lépe využívat data o chování zákazníků. Před 18 lety si vytvořil první web, v roce 2001 s kamarády vytvořil eshop pro drobného truhláře. Od dob TOPlistu s nadšením využívá čísla ke zlepšování výsledků webu. 2x pracoval v H1.cz, kde převážně rozvíjel analytiku. Ve Vodafonu a O2 se naučil, jak se reálně využívají data pro správná rozhodnutí v byznysu. Od ledna 2015 je na volné noze, konzultuje a vytváří DIGMATO.com - nástroj pro efektivnější práci s daty pro marketéry a analytiky.

Filip Hanzl Filip Hanzl

UX cosi

Etnetera Activate

Filip Hanzl

Po studiu zůstal na ČVUT, kde pokračoval v uživatelském výzkumu a návrhu uživatelských rozhraní pro specifické cílové skupiny. Do společnosti ETNETERA nastoupil před třemi lety s cílem proměnit QA přístup “funguje/nefunguje” na “funguje/nefunguje pro uživatele”. Od té doby se věnuje uživatelskému výzkumu, testování a návrhu webů, nyní pod hlavičkou ETNETERA ACTIVATE. Personalizace je pro něj nástrojem na vylepšení user experience i obchodních výsledků webu.

Radek Hrachovec

Marketing

Mr. RED s.r.o.

Jan Penkala Jan Penkala

Konzultant

Jan Penkala

Honza je ředitelem konzultační společnosti ACOMWARE, která dnes zaměstnává více než 45 specialistů na online marketingu. ACOMWARE se zaměřuje na pomoc e-shopům a retailistům na internetu, kterým pomáhá formou marketingových konzultací a v oblasti výkonnostního marketingu nebo inteligentního emailingu. Za 13 let fungování ACOMWARE pracoval pro více než 2 000 internetových projektů.

Jan Penkala přednáší na českých i zahraničních konferencích a aktivně se věnuje tématice inteligentního emailingu a multichannel prodeji. Jeho příspěvky na toto téma je možné najít na jeho Twitter účtu nebo na blogu společnosti ACOMWARE.

Martin Petrášek Martin Petrášek

Ředitel společnosti

eMerite

Martin Petrášek

Martin Petrášek, ředitel eMerite, s.r.o. Původním povoláním investigativní novinář a televizní reportér. V roce 2002 spoluzaložil společnost eMerite, která měří a vyhodnocuje spotřebitelské chování zákazníků - webovou analytikou, monitoringem internetových diskusí a neuromarketingovými výzkumy.

Jiří Štěpán Jiří Štěpán

Head of consulting

Etnetera Activate

Jiří Štěpán

Absolvent fakulty elektrotechnické ČVUT, obor výpočetní technika. Do společnosti ET NETERA nastoupil v roce 1998 na pozici vývojáře WWW aplikací. Od té doby postupně pracoval jako project manager, analytik, obchodník a konzultant na řadě projektů pro klíčové zákazníky. Nyní vede oddělení client solutions. Mluví anglicky, německy a rusky. Aktivně se věnuje vytrvalostním sportům, cyklistice a asijským bojovým uměním. Miluje vysokohorskou turistiku, sci-fi a divadlo. Je ženatý a má dvojčata.

16:30 - 17:00

Networking

17:00

Předpokládaný konec