Head of consulting
Absolvent fakulty elektrotechnické ČVUT, obor výpočetní technika. Do společnosti ET NETERA nastoupil v roce 1998 na pozici vývojáře WWW aplikací. Od té doby postupně pracoval jako project manager, analytik, obchodník a konzultant na řadě projektů pro klíčové zákazníky. Nyní vede oddělení client solutions. Mluví anglicky, německy a rusky. Aktivně se věnuje vytrvalostním sportům, cyklistice a asijským bojovým uměním. Miluje vysokohorskou turistiku, sci-fi a divadlo. Je ženatý a má dvojčata.
Rychlé tipy, triky k okamžitému využití. Jak nasadit, propojit vyhodnocovat.
Konzultant
Honza je ředitelem konzultační společnosti ACOMWARE, která dnes zaměstnává více než 45 specialistů na online marketingu. ACOMWARE se zaměřuje na pomoc e-shopům a retailistům na internetu, kterým pomáhá formou marketingových konzultací a v oblasti výkonnostního marketingu nebo inteligentního emailingu. Za 13 let fungování ACOMWARE pracoval pro více než 2 000 internetových projektů.
Jan Penkala přednáší na českých i zahraničních konferencích a aktivně se věnuje tématice inteligentního emailingu a multichannel prodeji. Jeho příspěvky na toto téma je možné najít na jeho Twitter účtu nebo na blogu společnosti ACOMWARE.
Naposledy navštívené položky má dnes již každý druhý e-shop. Funguje to vůbec? Co lze dělat více a lépe?
Freelance
Roman Appeltauer je už 10 let expertem na webovou analytiku. Rád řeší zapeklité problémy svých klientů, pomáhá zefektivňovat kampaně i lépe využívat data o chování zákazníků. Před 18 lety si vytvořil první web, v roce 2001 s kamarády vytvořil eshop pro drobného truhláře. Od dob TOPlistu s nadšením využívá čísla ke zlepšování výsledků webu. 2x pracoval v H1.cz, kde převážně rozvíjel analytiku. Ve Vodafonu a O2 se naučil, jak se reálně využívají data pro správná rozhodnutí v byznysu. Od ledna 2015 je na volné noze, konzultuje a vytváří DIGMATO.com - nástroj pro efektivnější práci s daty pro marketéry a analytiky.
Nakonec jde všem obchodním firmám stále o jedno. Když si zákazník objednal poprvé, měl by se vracet. Ale nevrací se. Věrnost je mýtus, pro většinu zákazníků za týden neexistujete. Proč nás mate efekt „accidental shoppingu“ a zaměřujeme se na nesprávné cíle.
Marketing
Mr. RED s.r.o.
Mixéry a recepty pro kuchařky, nadupané notebooky pro hráče, slevy pro škudlily, články pro zvědavce a hračky pro geeky. Jeden eshop mnoha tváří. Co všechno může personalizace nabídnout a jak se to promítne do zažitých procesů návrhu webu.
UX cosi
Po studiu zůstal na ČVUT, kde pokračoval v uživatelském výzkumu a návrhu uživatelských rozhraní pro specifické cílové skupiny. Do společnosti ETNETERA nastoupil před třemi lety s cílem proměnit QA přístup “funguje/nefunguje” na “funguje/nefunguje pro uživatele”. Od té doby se věnuje uživatelskému výzkumu, testování a návrhu webů, nyní pod hlavičkou ETNETERA ACTIVATE. Personalizace je pro něj nástrojem na vylepšení user experience i obchodních výsledků webu.
Využití údajů o návštěvnické a nákupní historii k zobrazování individualizovaného obsahu webu, newsletterů apod.
Ředitel společnosti
Martin Petrášek, ředitel eMerite, s.r.o. Původním povoláním investigativní novinář a televizní reportér. V roce 2002 spoluzaložil společnost eMerite, která měří a vyhodnocuje spotřebitelské chování zákazníků - webovou analytikou, monitoringem internetových diskusí a neuromarketingovými výzkumy.
Freelance
Roman Appeltauer je už 10 let expertem na webovou analytiku. Rád řeší zapeklité problémy svých klientů, pomáhá zefektivňovat kampaně i lépe využívat data o chování zákazníků. Před 18 lety si vytvořil první web, v roce 2001 s kamarády vytvořil eshop pro drobného truhláře. Od dob TOPlistu s nadšením využívá čísla ke zlepšování výsledků webu. 2x pracoval v H1.cz, kde převážně rozvíjel analytiku. Ve Vodafonu a O2 se naučil, jak se reálně využívají data pro správná rozhodnutí v byznysu. Od ledna 2015 je na volné noze, konzultuje a vytváří DIGMATO.com - nástroj pro efektivnější práci s daty pro marketéry a analytiky.
UX cosi
Po studiu zůstal na ČVUT, kde pokračoval v uživatelském výzkumu a návrhu uživatelských rozhraní pro specifické cílové skupiny. Do společnosti ETNETERA nastoupil před třemi lety s cílem proměnit QA přístup “funguje/nefunguje” na “funguje/nefunguje pro uživatele”. Od té doby se věnuje uživatelskému výzkumu, testování a návrhu webů, nyní pod hlavičkou ETNETERA ACTIVATE. Personalizace je pro něj nástrojem na vylepšení user experience i obchodních výsledků webu.
Marketing
Mr. RED s.r.o.
Konzultant
Honza je ředitelem konzultační společnosti ACOMWARE, která dnes zaměstnává více než 45 specialistů na online marketingu. ACOMWARE se zaměřuje na pomoc e-shopům a retailistům na internetu, kterým pomáhá formou marketingových konzultací a v oblasti výkonnostního marketingu nebo inteligentního emailingu. Za 13 let fungování ACOMWARE pracoval pro více než 2 000 internetových projektů.
Jan Penkala přednáší na českých i zahraničních konferencích a aktivně se věnuje tématice inteligentního emailingu a multichannel prodeji. Jeho příspěvky na toto téma je možné najít na jeho Twitter účtu nebo na blogu společnosti ACOMWARE.
Ředitel společnosti
Martin Petrášek, ředitel eMerite, s.r.o. Původním povoláním investigativní novinář a televizní reportér. V roce 2002 spoluzaložil společnost eMerite, která měří a vyhodnocuje spotřebitelské chování zákazníků - webovou analytikou, monitoringem internetových diskusí a neuromarketingovými výzkumy.
Head of consulting
Absolvent fakulty elektrotechnické ČVUT, obor výpočetní technika. Do společnosti ET NETERA nastoupil v roce 1998 na pozici vývojáře WWW aplikací. Od té doby postupně pracoval jako project manager, analytik, obchodník a konzultant na řadě projektů pro klíčové zákazníky. Nyní vede oddělení client solutions. Mluví anglicky, německy a rusky. Aktivně se věnuje vytrvalostním sportům, cyklistice a asijským bojovým uměním. Miluje vysokohorskou turistiku, sci-fi a divadlo. Je ženatý a má dvojčata.