Demoverze obsahuje stejné funkcionality jako zákaznická ústředna se základním nastavením. Vše si můžete sami proklikat a nastavit, ať již z pohledu operátora (komunikace se zákazníkem) nebo vedoucího / admina (nastavení, statistiky). Po domluvě je možno nastavit i individuální účet s nastavením.
Demo je plně funkční
Umožní Vám připojit si telefon, vyzkoušet si volání, webový chat, helpdesk s možností vyřízení emailu a mnoho dalších pokročilých funkcionalit.
Více informací najdete zde: https://www.daktela.com/demo-pristup/
Daktela nabízí komplexní řešení pro správu zákaznické podpory.
Přes jedno webové rozhraní je možné zpracovávat základní komunikační kanály (hlas, email, SMS, webchat, sociální sítě) včetně modulů Daktela CRM a Helpdesk. K dispozici jsou realtime a historické statistiky, výpisy hovorů včetně nahrávek, výpisy chatů atd. Helpdeskový modul funguje na tiketovacím principu a umožňuje párování všech zakoupených komunikačních kanálů.
Celé řešení je postavené na API a nabízí neomezené integrační možnosti, např. synchronizace CRM kontaktů, automatické otevírání karty klienta, zobrazení nadefinovaných dat (např. poslední objednávky) včetně párování do vašeho systému. Daktela kontaktní centrum je doplňující modul pro Daktela virtuální ústředny. Daktelu je možno využívat kdekoliv, kde máte internet.