Moderátor
Jan se zaměřuje na produktový marketing a moderování akcí. V současnosti pracuje jako senior product marketing manager ve společnosti Gen Digital, kde spravuje portfolio produktů SMB a PC utilit pro značky jako Avast, AVG, Norton a Avira. Od roku 2016 také moderuje a přednáší na ICT konferencích. Před nástupem do Genu pracoval jako PMM ve společnostech Safetica (řešení pro ochranu před únikem citlivých dat a vnitřními hrozbami), Sense4code (software house) a VPGC (ICT distributor). Do IT marketingu se vrátil po osmi letech, kdy pracoval v nejstarším ICT vydavatelství IDG (dnes Internet Info DG) jako šéfredaktor magazínu ChannelWorld.
Bookigy je komplexní rezervační aplikace podporující moderní Smart Office. Díky tomuto řešení si zaměstnanci mohou rezervovat pracovní místo, zasedací místnosti, firemní auto či parkovací místo. Aplikace ze sesbíraných dat může minimalizovat speciální optimalizační opatření, které přinášejí provozní úspory a hybridní přístup ke spolupráci.
Senior Consultant
Pro Unicorn pracuje od roku 2011. Začínal na pozici testera v bankovním sektoru. S postupným rozšiřováním zkušeností působil jako analytik a test team leader. Následně přešel na manažerskou pozici a v roli projektového manažera odřídil několik projektů ve více bankovních institucích. Později působil jako divizní a obchodní manažer, aby nakonec své zkušenosti využíval na pozici senior konzultanta.
Cílem této přednášky je ukázat, jak je možné mít díky sofistikovaným systémům více komunikačních kanálů přehledně a jednoduše v jedné aplikaci.
Pokud chceme mít komunikaci pod kontrolou a svým klientům nabídnout spolehlivé a efektivní řešení, je třeba sofistikovaný profesionální software. Jedná se o omnichannel řešení, kdy v jedné webové aplikaci můžete nativně zpracovávat telefonní hovory, emaily, SMS, webchaty a sociální sítě.
Systém sám o sobě nabízí spoustu možností automatizace, která šetří náklady na lidské zdroje a urychluje odbavování požadavků zákazníků. Může se jednat o inteligentní směrování, napojení na externí systémy díky dostupnému REST API, využití chatbotů nebo voicebotů apod.
A to, zda efektivně řešíte Vaši komunikaci, jednoduše zjistíte ve statistikách a reportech.
Senior Customer Solutions Consultant
V IT odvětví působí od roku 2000, kdy si za tu dobu prošel různé oblasti. Od roku 2017 se stal součástí dynamicky se rozvíjející společnosti Daktela, což pro Vláďu byla velká výzva. Svět telekomunikací byl pro něj totiž tehdy zcela nový. S odstupem času nyní působí na pozici Senior Customer Solutions Consultant a specializuje se na významné resp. větší a technicky složitější společnosti, kterým pomáhá rozvíjet jejich business a zároveň zefektivňovat práci jejich zaměstnanců.
Rychle se rozšiřující využívání cloudu, hybridní přístup, přístupy BYOD/BYOI, IOT, masivní nárůst práce z domova – výzvy které boří hranice mezi perimetrem interní sítě a internetu, přináší nové výzvy a změnu myšlení při budování systémů pro snadný přístup uživatelů k aplikacím a službám. Naše řešení DRAM představuje robustní komponentu, tvořící základní stavební kámen pro vybudování bezpečné infrastruktury pro bezpečný přístup. DRAM se vyznačuje snadnou integrovatelností do stávající IT infrastruktury včetně napojení na firemní webové aplikace a umožňuje spolupráci s dalšími bezpečnostními systémy, které se uplatňují v tradičním i cloudovém pojetí správy identit, ale rovněž i v případě modelu ZERO TRUST.
Technology Consultant
Ing. Michal Stejskal je absolventem fakulty Informačních technologií na ČVUT v Praze a technologický konzultant ve společnosti NEWPS.CZ, kde spolupracuje na rozvoji IdM řešení podporující více něž jeden a půl milionu identit existujících v několika organizacích. Společně s kolegy neustále rozšiřuje produkt DRAM, který je klíčovou součástí IdM řešení a zastřešuje autentizaci do klíčových systémů.
Jak by měl lídr týmu a organizace smýšlet o práci v hybridním prostředí, na jaké možné nevědomé předsudky může narazit a jak se jim vyvarovat? Jakých osobních přesvědčení se musíme vzdát a jaké nové kompetence potřebujeme rozvinout, abychom uspěli v nových podmínkách na trhu? A jak ovlivňuje naše národní kultura způsob, jakým se díváme na hybridní model práce? Podělím se s vámi o praktické typy na změnu nastavení myslí lídrů na základě čerstvých zkušeností ze spolupráce s vedoucími osobnostmi hybridních společnosti v České republice, Rumunsku, na Slovensku a dalších zemí střední a východní Evropy.
CEO
Cristina Muntean je odbornice na rozvoj strategických komunikačních dovedností, emoční a systemické inteligence lídrů. Bývalá ekonomická novinářka pocházející z Rumunska opustila mediální svět v roce 2010 a založila v Praze komunikační a vzdělávací agenturu Media Education CEE. Za posledních 11 let školila desítky tisíc vedoucích týmů a firem z 35 zemí světa. Na dálku pracuje od roku 2012, remote leadership školí od roku 2017. V roce 2019 organizovala první zcela digitální konferenci v České republice – The Personal Branding Summit 2019. Mezi její klienty patří společnosti jako Asahi Europe, Banca Comerciala Romana, Česká spořitelna, ČSOB, DM Romania, HomeCredit International, IKEA of Sweden a Unilever. Cristina mluví plynně česky, anglicky, francouzsky a také rumunsky, což je její rodný jazyk.
Hybridní formy práce spolu přinášejí i některé právní otázky spojené zejména s nasazováním nových technologií a IT nástrojů. Hybridní způsob práce přinesl obrovský rozmach zejména cloudových technologií umožňujících výkon práce dálkovým způsobem. Zároveň vzniká i potřeba nasazování nových nástrojů v oblasti řízení lidských zdrojů, rozdělování pracovních úkolů a dohledu nad výkonem práce. Cílem přednášky je přiblížit účastníkům konkrétní výzvy a úskalí, které s sebou nasazování těchto nástrojů přináší, zejména v souvislosti s ochranou soukromí, pravidly kybernetické bezpečnosti, ale také s dalšími pracovněprávními aspekty, které stanovují podmínky a limity pro provádění kontroly a dohledu na výkonem práce zaměstnanců.
Partner
Mgr. Jana Pattynová, LL.M. je renomovanou advokátkou a partnerkou mezinárodní advokátní kanceláře PIERSTONE. Zaměřuje se na právo informačních technologií, telekomunikací a ochrany soukromí. Jana Pattynová je absolventkou Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze, University Ludvíka Maxmiliána v Mnichově a King’s College v Londýně. Hovoří anglicky, francouzsky a německy a v uplynulých 15 letech se podílela na řadě významných projektů a transakcí v regionu střední a východní Evropy, Středního Východu a Afriky. Je autorkou řady odborných publikací, včetně komentáře k GDPR, aktivní členkou v odborných a profesních sdruženích, působí v orgánech International Bar Association a je uznávanou přednášející na mezinárodních konferencích týkajících se nových technologií. Mezinárodní advokátní žebříčky uvádí Janu Pattynovou jako předního odborníka na právo technologií, médií a telekomunikací ve střední a východní Evropě.
Moderní nástroje jsou skvělé a spolupráci posunou výrazně kupředu. Co když ale nástroje lidé v týmu využívat nechtějí? Nebo co když je dokonce bojkotují? Při zavádění digitálních inovací je potřeba myslet na to, že nejde o technologie. Jde o lidi a jejich rezistenci ke změně. Jak se s tím vypořádat? Jak zavést moderní nástroje do společnosti o desítkách, stovkách či tisících zaměstnancích?
CEO
Je expertem a lektorem digitálních dovedností. Pod hlavičkou společnosti Digiskills připravuje vzdělávací programy a zavádění digitálních technologií do největších českých firem. Spolupracuje s firmami jako ŠKODA AUTO a.s., ČSOB, SUEZ, innogy, GasNet a další. Je zodpovědný za adopční program Office 365 ve ŠKODA Auto a.s. pro 20 000 zaměstnanců. Sám je nadšencem do osobního rozvoje a moderních technologií. Věří, že pokud se technologie používají správně, mohou ušetřit mnoho času a zlepšit kvalitu života. Jeho vášní je předávat lidem zkušenosti a tlumočit je do "lidské řeči". V současné době zastává roli CEO.
Jak zvládnout lidi v hybridním režimu práce. Jak rozdávat úkoly, jak si udržet kontrolu nad zatížením podřízených, jak jim dát zpětnou vazbu, jak je ocenit a co dělat, když nepracují, jak by měli. Přehledně, systematicky a na základě zkušeností nejen z pandemie.
Majitel
Firemní sociolog; pomáhám firmám pracovat s lidmi. Vést, úkolovat, kontrolovat, hodnotit, motivovat a řešit problémy ve vztazích a komunikaci, které spolupráce přináší. Podporuji lídry a manažery, pomáhám s operativou i strategií personální politiky. Vystudovaný sociolog, otec tří dětí, lenivý sportovec.