17.30 Registrace
18.00 Úvod
Petr Koubský, programový ředitel (TUESDAY Business Network)
Moderátor: Miloš Čermák (Extra Média)
18.10 Politické kampaně od meetingů po „klikni a hlasuj“
Marián Nič (Crazy Tomato)
Jak se proměňovala komunikace politiků a politických stran s voliči a jaké nástroje
se pro ni využívaly. Kam vedou trendy nejmodernějších technologií. Zahraniční zkušenosti
z této oblasti.
18.30 Jakou roli sehrál internet v ne-volbách roku 2009
Dominik Hrodek (OgilvyInteractive)
Politické strany i jednotliví čeští politici začali před loňskými zrušenými volbami
naplno objevovat digitální platformu. Renovovali weby, plnili je novým obsahem,
někteří si najali zkušené agentury, zkoušeli sociální sítě. Inovovali také ale po vzoru
amerických profesionálů své myšlení a přístup k novým médiím? Chápou online prostředí
jako efektivní nástroj komunikace na cestě k voličům nebo jako image hračku?
18.50 Čeští politici a facebook
Petr Kolář (Lidovky.cz)
Máte mezi svými přáteli některého českého politika? Díky Facebooku je to otázka jednoho
kliknutí, ovšem samotní politici se v novém prostředí stále spíš rozkoukávají a některé jejich
přešlapy v sociálních sítích se již staly legendárními. Co dělají čeští politici na Facebooku špatně
a v čem se jim daří a proč?
19.10 Výsledky výzkumu – jak čeští voliči reagují na politický marketing
Hana Friedlaenderová (Mediaresearch)
Prezentace výsledků výzkumu, jak čeští voliči reagují na politický marketing a do jaké míry je ovlivňuje,
jak jsou podle nich komunikační strategie a kanály účinné a jaké nikoliv.
19.25 Panelová diskuse: Co čekat od politického marketingu na českém Internetu?"
Petr Kolář (Lidovky.cz)
Daniel Koppl (economia.cz)
Pavel Hacker (Viral Boooster)
20.10 Networking
21.00 Závěr akce