Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátor

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

Přednášející

Josef Bouška

Původní profesí novinář, později pracoval v digitální a komunikační sféře. Působil také ve výkonné radě Asociace PR agentur a ve Sdružení pro internetový rozvoj, kde měl na starosti public affairs. Roku 2016 byl nominován na European Journalist Awards on Diversity. V současnosti žije na Mauriciu, kde založil a vede firmu Blue M zaměřenou na vývoj webů a mobilních aplikací.

Martin Frýdl

Původní profesí je novinář – nejprve v České televizi, později v Hospodářských novinách. Z pozice zástupce šéfredaktora HN odešel v polovině devadesátých let a společně s kolegou Janem Klímou založil agenturu AC&C Public Relations. Ta dnes patří k několika největším na českém trhu a komunikuje pro řadu globálních značek. Nesnáší stovky a tisíce stran koncepcí, analýz, prezentací, plánů, schémat a grafů. Říká, že na většinu problémů lze použít selský rozum, vidět souvislosti a pak vymyslet jednoduché a zároveň zajímavé řešení. Vystudoval VŠE v Praze a Jazykový institut v Pekingu.

Roman Hřebecký

Roman je designér a zakladatel studia Pábení.cz. Věří v dlouhodobě udržitelné podnikání a rozhodování na základě dat, ne domněnek. Pracuje pro komerční, veřejné i neziskové organizace a pomáhám jim změnit se. K lidskosti, zodpovědnosti za své chování a za okolí, na které působí.

Pavel Jechort

V roce 2001 ukončil studia v oboru filozofie, psychologie a historické vědy na ZČU. První marketingové zkušenosti získal ve společnosti Plzeňský Prazdroj. Od r. 2004 se již plně věnoval brandovému marketingu v segmentu FMCG. Nejdříve pro společnost Stock Plzeň Božkov, posléze JTI. Od r. 2011 vede marketingové oddělení Allianz pojišťovny, do jehož působnosti spadá i digital a Allianz Direct.

Štěpán Kačena

 Štěpán Kačena má na starosti marketingovou komunikaci služeb KPMG Česká republika a advokátní kanceláře KPMG Legal. Dříve působil v komunikační agentuře Grayling, kde pracoval mimo jiné pro IBM nebo Jaguar Land Rover. Novinářské zkušenosti má z ČT a E15.

Martin Maruniak

Vystudoval obor Všeobecná biologie (specializace Klinická antropologie) na Přírodovědecké fakultě UK v Bratislavě a Management organizací na SVŠES v Praze. Navzdory tomu, se ale celý svůj profesní život (přes 20 let) věnuje komunikaci, médiím, public relations a media relations.

Od roku 2000, po příjezdu do ČR, se podílel na řízení strategické komunikace různých společností pod hlavičkou agentury GCI/Grey Praha. Šest let (2005-2011) byl pražským korespondentem TV Markíza. V současnosti pracuje jako editor zpravodajství Rádia Impuls a reportér deníku Mf DNES. Věnuje se i lektorské činnosti, mimo jiné i v rámci kurzů Asociace Public Relations Agentur nebo London School of PR.

Pravidelně publikuje v nejčtenějším slovenském týdeníku Plus 7 dní a podnikatelském časopisu PROFIT. Jako externího konzultanta pro oblast korporátní komunikace a media relations jeho služeb využívá několik public relations a komunikačních agentur.

Od května 2013 vede v pozici šéfredaktora přípravu projektu MEDIAINFO.CZ. Od září 2013 budeme denně, spolehlivě a přehledně informovat. O médiích. O čem informují a jakými tématy žijí. O novinářích. O jejich postojích a názorech. O lidech. Z titulní strany, ale i o těch, kteří dokáží „vrtěti psem.“

Tadeáš Novák

Tadeáš Novák dlouhá léta pracoval jako PR konzultant v klasické PR agentuře (PR.Konektor), ale čím dál více „fušoval“ i do sociálních sítí. Nyní se v interaktivní agentuře PRIA věnuje naplno sociálním sítím, ale stále „fušuje“ i do klasického PR. V oblasti klasického PR má za sebou desítky kampaní, včetně několikaleté Národní informační kampaně k přechodu na digitální televizní vysílání (oceněno Českou cenou PR), roli tiskového mluvčího procesu Digitalizace, či pozici mediálního zástupce datového úložiště Ulož.to (kterou zastává dodnes). V květnu 2013 opustil vody PR agentury a vzal si za úkol vybudovat v Praze pobočku málo známé, ale raketově rostoucí zlínské agentury PRIA, specializované na kampaně na sociálních sítích, vývoj mobilních aplikací a vůbec na vše co souvisí s online marketingem. Témata PR a sociální sítě čas od času přednáší studentům (Akademie PR pořádané APRA při VŠE), v neziskovém sektoru (SADBA, KONEP) i v komerční sféře (ERUDIA). Vystudoval masovou komunikaci na UJAK v Praze a obor Professional Communications and Public Relations na La Salle University - Philadelphia.

Jan Sadil

Jan Sadil je absolventem ČVUT, fakulty stavební, obor vodní stavby a vodní hospodářství. Po ukončení vysokoškolského studia v roce 1994 absolvoval postgraduální studium technického znalectví v oboru stavebnictví a ekonomiky na ÚSI při VUT v Brně
a dvousemestrální kurz peněžní ekonomie a bankovnictví na VŠE v Praze. V roce 2004 dokončil Národní certifikační program studií Corporate Governance. Profesní dráhu Jan Sadil zahájil v oblasti oceňování nemovitostí. Od roku 1995 pracoval v Komerční bance, naposledy na pozici ředitele odboru úvěrů pro občany. V Hypoteční bance působí od roku 2001, kdy byl jmenován členem představenstva a náměstkem generálního ředitele pro věci obchodní. Od konce roku 2003 je předsedou představenstva a generálním ředitelem společnosti. Jan Sadil je rovněž členem dozorčího výboru České bankovní asociace
a viceprezidentem správní rady Asociace pro rozvoj trhu nemovitostí. Ve svém volném čase se jako bývalý vrcholový sportovec a reprezentant ČR v kanoistice věnuje především lyžování, cyklistice, běhu a vodnímu slalomu.

Tomáš Skřivánek

Tomáš Skřivánek (43). Novinář, mediální manažer. Od podzimu 2016 pracuje ve vydavatelství VLTAVA LABE MEDIA jako šéfredaktor Deníku, nejčtenějšího zpravodajského listu v ČR se 71 redakcemi v každém okrese. V roce 2007 založil a do roku 2016 ve vydavatelství Mladá fronta vedl z pozice člena představenstva a šéfredaktora deník E15. Dále řídil týdeník Euro a měsíčník Profit. V roce 2000 spoluzaložil a tři roky vedl server Peníze.cz. Během vysokoškolského studia pracoval jako ekonomický redaktor v denících MF Dnes a Lidové noviny a v časopise Týden. Byl též spolupracovníkem zpravodajství České televize. Vystudoval národní hospodářství a ekonomickou žurnalistiku na VŠE v Praze, titul MBA získal na LIGS University.

Marek Stoniš

Marek Stoniš v současné době pracuje jako zástupce šéfredaktora týdeníku Reflex (Ringier Axel Springer). Po listopadu 1989 působil jako novinář a mediální manažer v několika vydavatelstvích. Mimo jiné byl šéfem zpravodajství Lidových novin, komentátorem Mladé fronty Dnes a časopisu Týden, šéfredaktorem Strategie, šéfredaktorem týdeníku Instinkt. Působil také v televizích, koncem devadesátých let pracoval jako šéf domácího zpravodajství TV NOVA a v roce 2012 by krátce také programovým ředitelem TV Barrandov.

Robert Svoboda

V prostředí marketingové komunikace se pohybuje již 18 let, z toho třináct posledních let působí jako ředitel PR agentury Focus Agency. Ta devátým rokem mimo jiné provozuje portál zaměřený na moderní marketingovou komunikaci, Marketing Journal. Je ženatý a má 1 dítě. Ve volném čase se nejraději věnuje rodině, cestování a sportu.

Jakub Unger

Zakladatel a šéfredaktor online deníku Aktuálně.cz, poslední roky působí rovněž jako obsahový ředitel české pobočky Centrum Holdings. Ve volném čase vede pro Masarykovu univerzitu v Brně experimentální projekt facebookového deníku FAKT. Je členem Leadership týmu sdružení Byznys pro společnost. Pracoval pro čas. Týden, list Mf Dnes či Hospodářské noviny (vedoucí zpravodajství a zástupce šéfredaktora v éře, za níž byly HN opakovaně oceněny mezinárodní cenou Media Tenor)

Cristina Violeta Muntean

Cristina Muntean je odbornice na rozvoj strategických komunikačních dovedností, emoční a systemické inteligence lídrů. Bývalá ekonomická novinářka pocházející z Rumunska opustila mediální svět v roce 2010 a založila v Praze komunikační a vzdělávací agenturu Media Education CEE. Za posledních 11 let školila desítky tisíc vedoucích týmů a firem z 35 zemí světa. Na dálku pracuje od roku 2012, remote leadership školí od roku 2017. V roce 2019 organizovala první zcela digitální konferenci v České republice – The Personal Branding Summit 2019. Mezi její klienty patří společnosti jako Asahi Europe, Banca Comerciala Romana, Česká spořitelna, ČSOB, DM Romania, HomeCredit International, IKEA of Sweden a Unilever. Cristina mluví plynně česky, anglicky, francouzsky a také rumunsky, což je její rodný jazyk.

Irena Zatloukalová

Svou profesní kariéru nastartovala v agentuře Ogilvy PR, kde se starala především o komunikaci pro klienty z finanční oblasti (GE Money Multiservis, finanční skupina AXA). Následně působila v ČSOB jako Specialista externí komunikace a v Hypoteční bance jako tisková mluvčí. V březnu 2011 se stala tiskovou mluvčí Seznam.cz. Má velmi ráda čokoládu, kávu a hanáckou slivovici.