Jiří je tiskovým mluvčím pojišťovny Generali, kde má na starosti externí i interní komunikaci. Také je členem správní rady Nadace pojišťovny Generali a výkonné rady Českého výboru pro Unicef. V posledních čtyřech letech získal 4 České ceny za PR. Zatím poslední v řadě byla za projekt zrcadlící stav českých silnic Výmoly.cz. A právě to bude téma, kterému se Jiří bude na konferenci věnovat.
Jakub Hrabovský pracuje v oblasti sociálních sítí téměř od počátku jejich vzniku. Před dvěma lety založil agenturu Manage Social specializující se na online komunikaci , výkonnostní marketing a marketingové kampaně s maximálním využitím potenciálu sociálních médií. Jakub stál u vzniku a vede tým Jollor.com, nástroje, který významně přispívá ke zdokonalení firemního managementu sociálních sítí. V minulosti Jakub pracoval na pozici ředitele web relations a sociálních médií v telekomunikační skupině Vodafone a Vodafone UK a dovedl skupinu k jedné z nejaktivnějších v oblasti sociálních médií na globální scéně.
Pavel působí v Hill+Knowlton Strategies třetím rokem. Pracuje zejména pro technologické klienty, příkladem může být světoznámá značka spotřební elektroniky LG, dále výrobce audio zařízení Microlab nebo americká firma NetApp poskytující storage řešení. Mimo to působí i v týmu soustředícím se na sociální média, media trénink a krizovou komunikaci.
Petr Krčmář působí jako šéfredaktor serveru Root.cz. Vystudoval elektroniku se zaměřením na počítačové systémy. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá téměř dvacet let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Propaguje nasazení otevřeného software a svobodný přístup k informacím. Je aktivním členem sdružení vpsFree.cz, ve kterém členové spravují vlastní VPS infrastrukturu.
Michal Kučera vystudoval práva na Univerzitě Karlově v Praze, po škole ale začal pracovat jako novinář. Byl ekonomickým redaktorem Lidových novin, posléze časopisu Euro. Jako reportér navštívil řadu zemí, kromě jiného Kongo a Rwandu. Věnoval se také oblasti PR a pracoval jako manažer oblasti Government Affairs pro skupinu Škoda Auto. V roce 2012 vytvořil vlastní značku Classic Shoes, která se věnuje výrobě a dovozu luxusních, zejména ručně šitých pánských bot z Anglie, USA a dalších zemí. Věnuje se také investičním projektům mimo ČR, zejména v Africe.
Zdeněk má přes 20 let zkušeností v médiích a public relations. Konzultoval celé řadě klientům, lokálních i mezinárodních firem, politických stran, spotřebitelských sdružení i hvězdám showbusinessu, především v oblastech mediální komunikace a krizové komunikace. Je také aktivní v oblasti public affairs a radí klientům v oblasti veřejných zakázek a legislativního procesu. V současné době zastává pozici Managing director agentury Hill+Knowlton Strategies Prague. Pro H+K Strategies pracoval již v letech 2000 – 2003, poté devět let řídil vlastní agenturu Rosalia, které se věnovala speciálním komunikačním projektům. V 90. letech také pracoval pro zahraniční redakce předních českých médií a specializoval se na Blízký východ. Stále občas píše reportáže pro české noviny a časopisy, včetně českého vydání National Geographic. Čas od času přednáší o teorii médií pro školy a vzdělávací instituce. Zdeněk vystudoval žurnalistiku a mediální studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Je sportovec a vášnivý milovník tenisu a hor, rád cestuje do exotických destinací. Hovoří plynně anglicky, domluví se arabsky, italsky a rusky.
Ivana působí v H+K Strategies na pozici Junior Consultant téměř dva roky. Zodpovídá za klienty z různých sektorů, od státního Úřadu průmyslového vlastnictví, po klienty působící v oblasti lifestylu, včetně finské produktové značky Fiskars či onlinového obchodu s parfémy Parfums.cz. Působila v několika neziskových projektech na pozici koordinátora, proto bez obtíží zvládá organizaci eventů.
Karel MINDLESS Novotný se víc jak 15 let věnuje značkám a reklamě. Má za sebou stovky projektů, prezentací a spokojených klientů, desítky tréninků, workshopů a přednášek. A 7 reklamních agentur. Miluje tvůrčí práci, miluje nové projekty, miluje inovaci. A v poslední době ze všeho nejvíc miluje podněcovat ostatní k témuž. Laiky, začátečníky i kolegy z branže. Po celém světě. Nechává se vést naivní vizí, ve které se dobrý produkt prodává sám, ve které máme riskovat pro to, co máme rádi, a ve které jen my sami zodpovídáme za vlastní osud. Mindless?
Romana Nýdrle působí na pozici Head of Corporate Communications společností MAKRO Cash & Carry ČR a METRO Cash & Carry SR od roku 2009. Na starost má oblast PR, aktivity v sociálních médiích, event management, interní komunikaci a public affairs. Před příchodem do Makra pracovala jako Marketing Director ve Stillking Films a ve stejné pozici prošla postupně také hudebními vydavatelstvími Sony Music, BMG a Sony BMG.
Michaela v Rockaway zajišťuje budování vztahů s médii a odbornou veřejností. Investiční skupina Rockaway, kterou založil internetový podnikatel Jakub Havrlant, hledá internetové projekty s potenciálem vystoupit z řady a změnit prostředí e-commerce, consumer internet nebo nových technologií. Do Rockaway Michaela přišla z Allegro Group CZ, kde vedla PR oddělení. Vystudovala obor Marketingové komunikace na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.
Vystudovaný psycholog se věnuje reklamně a korporátní komunikaci od roku 2004. Bývalý copywriter a kreativní ředitel předních ruských agentur jako Euro RSCG Moradpour, McCann Erickson Russia a APR Eurasia\OMD Group. Jeho specializace na interaktivní kampaně ho přivedla do vedení digitální agentury, která je součástí komunikační skupiny The Market Group.
Martin Pošta (35) je zakladatelem několika významných kulturních akcí a dlouholetým manažerem v oblasti kultury. Vystudoval VŠE a FAMU, dlouhá léta pracoval na MFF Karlovy Vary, založil festival debutů Fresh Film Fest (letos proběhne 11tý ročník), prodejní přehlídku současného designu designSUPERMARKET (letos proběhne po 9té) a festival světla SIGNAL, jehož první ročník loni navštívilo 250.000 diváků a stal se tak rovnou nejnavštěvovanější kulturní akcí ČR. Prostřednictvím své firmy Fresh Films je také producentem několika filmů, např. ceněného dokumentu Česká RAPublika. Produkuje také videomappingové projekty skupiny The Macula. Ta získala proslulost zejména projekcí na pražský Staroměstský orloj, má za sebou ale i zakázky pro Dubaj, Liverpool a Torun a mnohé další. Aktuálně Martin Pošta připravuje druhý ročník SIGNAL Festivalu a spolupodílí se na vzniku celovečerního animovaného filmu Myši patří do nebe.
Vystudovala Mediální studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy a Management cestovního ruchu na Univerzitě J. A. Komenského. Absolvovala studijní pobyt na německé univerzitě Eichstätt-Ingolstadt na katedře germanistiky a pracovní stáž na Ministerstvu ekonomiky, dopravy, zemědělství a vinařství Porýní – Falc se sídlem v Mainzu. Již během studií sbírala zkušenosti na Krajském úřadě Středočeského kraje, následně pak ve vydavatelství Bauer Media a Burda Media 2000. V Dopravním podniku hl. m. Prahy (DPP) působí od roku 2010, kde má na starosti komunikaci s médii. Je členkou mezinárodní Marketingové komise v UITP.
Vystudoval žurnalistiku a mediální studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Absolvoval studijní pobyt na finské univerzitě Jyväskylä na katedře PR a marketingové komunikace. Po téměř pětileté redaktorské a editorské práci ve vydavatelství Economia (Hospodářské noviny a další odborné tituly) působil několik let jako konzultant v oblasti politického marketingu a PR se zaměřením na media relations a digitální PR. Od roku 2009 se soustavně věnuje PR pro průmyslové a energetické firmy. V AMI Communications působí od roku 2011, kde má na starosti klienty ArcelorMittal Ostrava, ČEZ Prodej, NET4GAS, Dalkia a CHEP.
Pavel se věnuje PR více než 15 let. Po zkušenostech v lokálních novinách a přední agentuře našel uplatnění v globální společnosti PwC, pak Asseco CE, kde zodpovídal za koordinaci PR na mezinárodní úrovni. Od roku 2010 poskytuje strategické poradenství předním českým, slovenským a nadnárodním hráčům z oblasti služeb, technologií a výroby, které se chtějí mediálně prosadit ve střední a východní Evropě. Jeho rozsáhlé znalosti česko-slovenského prostředí již využili např. Mazars, Softec, hotel Augustine, Aon Hewitt, Herbadent nebo M.C. Triton. Zaměřuje se především na PR strategie, řízení reputace a vztahy s médii (i zahraničními). Aktuálně žije v Bratislavě.
Ivan Tučník se v agentuře Inspiro Solutions specializuje na oblast PR a social PR. Ivan prošel největšími českými PR agenturami Bison & Rose a AMI Communications, kde vedl tým specialistů na ICT. Mezi jeho klienty patřily společnosti jako Microsoft, Emporia Telecom, Sharp nebo Letiště Praha. Kampaně, na nichž se v minulosti podílel, získaly celkem šest Českých cen za PR.