Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

8:30 - 9:00

Registrace

9:00 - 9:15

Úvodní slovo Petra Koubského a zahájení konference

Petr Koubský Petr Koubský

Vedoucí rubriky Věda a technologie

Deník N

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

9:15 - 9:35

Ice-break: PR kampaň k Festivalu světla Signal

První ročník festivalu světla Signal proběhl na podzim 2013 za obřího zájmu veřejnosti i medií, stal se rovnou nejnavštěvovanější kulturní akcí v ČR. Jak festival vznikal, jak hledal partnery a sponzory, jak pracoval s PR a jak se vůbec dokázal tak rychle etablovat? 

Martin Pošta Martin Pošta

Festival director

SIGNAL festival

Martin Pošta

Martin Pošta (35) je zakladatelem několika významných kulturních akcí a dlouholetým manažerem v oblasti kultury. Vystudoval VŠE a FAMU, dlouhá léta pracoval na MFF Karlovy Vary, založil festival debutů Fresh Film Fest (letos proběhne 11tý ročník), prodejní přehlídku současného designu designSUPERMARKET (letos proběhne po 9té) a festival světla SIGNAL, jehož první ročník loni navštívilo 250.000 diváků a stal se tak rovnou nejnavštěvovanější kulturní akcí ČR. Prostřednictvím své firmy Fresh Films je také producentem několika filmů, např. ceněného dokumentu Česká RAPublika. Produkuje také videomappingové projekty skupiny The Macula. Ta získala proslulost zejména projekcí na pražský Staroměstský orloj, má za sebou ale i zakázky pro Dubaj, Liverpool a Torun a mnohé další. Aktuálně Martin Pošta připravuje druhý ročník SIGNAL Festivalu a spolupodílí se na vzniku celovečerního animovaného filmu Myši patří do nebe.

9:40 - 10:10

Úspěšná komunikace skrz veškeré kanály včetně sociálních médií

Bývalého copywritera a kreativního ředitele předních ruských agentur (Euro RSCG Moradpour, McCann Erickson Russia a APR Eurasia\OMD Group) přivedla jeho specializace na interaktivní kampaně do vedení digitální agentury Digitable. Ve svém příspěvku se zaměří na komunikaci napříč všemi kanály včetně sociálních médií. Bude hovořit o práci s informacemi i emocemi. Vše bude podloženo praktickou ukázkou - případovou studií o oživení staré oblíbené značky.

Příspěvek bude v anglickém jazyce bez tlumočení.

Alexey Podgoredsky Alexey Podgoredsky

Digital Creative Director

Digitable

Alexey Podgoredsky

Vystudovaný psycholog se věnuje reklamně a korporátní komunikaci od roku 2004. Bývalý copywriter a kreativní ředitel předních ruských agentur jako Euro RSCG Moradpour, McCann Erickson Russia a APR Eurasia\OMD Group. Jeho specializace na interaktivní kampaně ho přivedla do vedení digitální agentury, která je součástí komunikační skupiny The Market Group.

10:15 - 10:35

Marketing a správa sociálních sítí moderně aneb jak si můžete práci výrazně ulehčit

Proměna firmy, která používá sociální sítě jen jako podporu marketingových kampaní, na podnik, který je sociálním médiem sám o sobě

Jakub Hrabovský Jakub Hrabovský

Zakladatel

Jollor

Jakub Hrabovský

Jakub Hrabovský pracuje v oblasti sociálních sítí téměř od počátku jejich vzniku. Před dvěma lety založil agenturu Manage Social specializující se na online komunikaci , výkonnostní marketing a marketingové kampaně s maximálním využitím potenciálu sociálních médií. Jakub stál u vzniku a vede tým Jollor.com, nástroje, který významně přispívá ke zdokonalení firemního managementu sociálních sítí. V minulosti Jakub pracoval na pozici ředitele web relations a sociálních médií v telekomunikační skupině Vodafone a Vodafone UK a dovedl skupinu k jedné z nejaktivnějších v oblasti sociálních médií na globální scéně.

10:40 - 10:50

Představení simulátoru krizové komunikace Flight School a pozvání na workshop

Zdeněk Lokaj Zdeněk Lokaj

Managing Director

Hill+Knowlton Strategies

Zdeněk Lokaj

Zdeněk má přes 20 let zkušeností v médiích a public relations. Konzultoval celé řadě klientům, lokálních i mezinárodních firem, politických stran, spotřebitelských sdružení i hvězdám showbusinessu, především v oblastech mediální komunikace a krizové komunikace. Je také aktivní v oblasti public affairs a radí klientům v oblasti veřejných zakázek a legislativního procesu. V současné době zastává pozici Managing director agentury Hill+Knowlton Strategies Prague. Pro H+K Strategies pracoval již v letech 2000 – 2003, poté devět let řídil vlastní agenturu Rosalia, které se věnovala speciálním komunikačním projektům. V 90. letech také pracoval pro zahraniční redakce předních českých médií a specializoval se na Blízký východ. Stále občas píše reportáže pro české noviny a časopisy, včetně českého vydání National Geographic. Čas od času přednáší o teorii médií pro školy a vzdělávací instituce. Zdeněk vystudoval žurnalistiku a mediální studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Je sportovec a vášnivý milovník tenisu a hor, rád cestuje do exotických destinací. Hovoří plynně anglicky, domluví se arabsky, italsky a rusky.

10:55 - 11:25

Pojďte se s námi občerstvit

11:25 - 11:45

Krizová komunikace na internetu aneb jak se neznemožnit a krotit vášně i davy

Velký průšvih, oznámení nepříjemné noviny nebo radikálních změn. To vše vytváří atmosféru napětí a z malé jiskry může vzejít plamen. Co dělat a co naopak nedělat v takové situaci? Jak si poradit s rozvášněným davem? Jak reagovat na nepříjemné a někdy neuctivé komentáře?

Petr Krčmář Petr Krčmář

Šéfredaktor serveru Root.cz

Internet Info

Petr Krčmář

Petr Krčmář působí jako šéfredaktor serveru Root.cz. Vystudoval elektroniku se zaměřením na počítačové systémy. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá téměř dvacet let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Propaguje nasazení otevřeného software a svobodný přístup k informacím. Je aktivním členem sdružení vpsFree.cz, ve kterém členové spravují vlastní VPS infrastrukturu.

11:50 - 12:15

Krizová komunikace uzavření metra kvůli hollywoodským filmařům

V první části přednášky Jakub Salát z AMI Communications představí krizovou strategii a komunikační aktivity k třídennímu uzavření pražského metra hollywoodskými filmaři během natáčení filmu Child 44 (produkce Ridley Scott, režie Daniel Espinoza). Ve druhé části přednášky Aneta Řehková z Dopravního podniku hl. m. Prahy představí online aktivity pražského dopravce a přiblíží několik krizových událostí z minulosti s přesahem do digitální komunikace.

Aneta Řehková Aneta Řehková

Tisková mluvčí

Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost

Aneta Řehková

Vystudovala Mediální studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy a Management cestovního ruchu na Univerzitě J. A. Komenského. Absolvovala studijní pobyt na německé univerzitě Eichstätt-Ingolstadt na katedře germanistiky a pracovní stáž na Ministerstvu ekonomiky, dopravy, zemědělství a vinařství Porýní – Falc se sídlem v Mainzu. Již během studií sbírala zkušenosti na Krajském úřadě Středočeského kraje, následně pak ve vydavatelství Bauer Media a Burda Media 2000. V Dopravním podniku hl. m. Prahy (DPP) působí od roku 2010, kde má na starosti komunikaci s médii. Je členkou mezinárodní Marketingové komise v UITP.

Jakub Salát Jakub Salát

Account manager

AMI Communications

Jakub Salát

Vystudoval žurnalistiku a mediální studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Absolvoval studijní pobyt na finské univerzitě Jyväskylä na katedře PR a marketingové komunikace. Po téměř pětileté redaktorské a editorské práci ve vydavatelství Economia (Hospodářské noviny a další odborné tituly) působil několik let jako konzultant v oblasti politického marketingu a PR se zaměřením na media relations a digitální PR. Od roku 2009 se soustavně věnuje PR pro průmyslové a energetické firmy. V AMI Communications působí od roku 2011, kde má na starosti klienty ArcelorMittal Ostrava, ČEZ Prodej, NET4GAS, Dalkia a CHEP.

12:20 - 12:40

Brand PR

Je brand součástí PR? Je PR součástí brandu? A jak to s tím brandem vlastně vůbec je? Potřebujete rozumět značce svého klienta? A rozumíte své vlastní značce? Těšte se na příklady, rady a krapet legrace jako bonus. Protože přes stovky chytrých pouček — brand je jenom tak složitý, jak ho složitý chcete mít.

Karel Novotný Karel Novotný

MINDLESS

Karel Novotný

Karel MINDLESS Novotný se víc jak 15 let věnuje značkám a reklamě. Má za sebou stovky projektů, prezentací a spokojených klientů, desítky tréninků, workshopů a přednášek. A 7 reklamních agentur. Miluje tvůrčí práci, miluje nové projekty, miluje inovaci. A v poslední době ze všeho nejvíc miluje podněcovat ostatní k témuž. Laiky, začátečníky i kolegy z branže. Po celém světě. Nechává se vést naivní vizí, ve které se dobrý produkt prodává sám, ve které máme riskovat pro to, co máme rádi, a ve které jen my sami zodpovídáme za vlastní osud. Mindless?

12:45 - 13:45

Oběd

13:45 - 14:10

Udělejte ze svých zákazníků hvězdy

Společnost MAKRO Cash & Carry ČR změnila v roce 2014 značku i obchodní formát a více se zaměřila na podporu malého a středního podnikání. S cílem oslovit tuto skupinu zákazníků zorganizovalo Makro první ročník soutěže Makro Dobrý podnikatel, v níž vyzdvihuje příběhy malých a středních podnikatelů. Základem nové úspěšné komunikační strategie je kombinace PR aktivit a online komunikace. Díky upozadění vlastní značky a podpoře zákazníků se do kampaně aktivně zapojily desítky zástupců cílové skupiny – úspěšných podnikatelů, a Makro posílilo image svojí značky.

Romana Nýdrle Romana Nýdrle

Vedoucí komunikace

MAKRO Cash & Carry ČR

Romana Nýdrle

Romana Nýdrle působí na pozici Head of Corporate Communications společností MAKRO Cash & Carry ČR a METRO Cash & Carry SR od roku 2009. Na starost má oblast PR, aktivity v sociálních médiích, event management, interní komunikaci a public affairs. Před příchodem do Makra pracovala jako Marketing Director ve Stillking Films a ve stejné pozici prošla postupně také hudebními vydavatelstvími Sony Music, BMG a Sony BMG.

Ivan Tučník Ivan Tučník

Senior PR Consultant

Inspiro Solutions

Ivan Tučník

Ivan Tučník se v agentuře Inspiro Solutions specializuje na oblast PR a social PR. Ivan prošel největšími českými PR agenturami Bison & Rose a AMI Communications, kde vedl tým specialistů na ICT. Mezi jeho klienty patřily společnosti jako Microsoft, Emporia Telecom, Sharp nebo Letiště Praha. Kampaně, na nichž se v minulosti podílel, získaly celkem šest Českých cen za PR.

14:15 - 14:35

Case study: projekt Výmoly.cz

Portál projektu Nadace pojišťovny Generali Výmoly.cz pomáhá zlepšovat aktuální stav silnic. Od startu projektu v roce 2011 bylo celkem nahlášeno takřka 4 800 výmolů.  Projekt se stal již v roce 2011 vítězem prestižní soutěže Internet Effectiveness Awards (IEA) a obdržel Grand Prix – hlavní cenu soutěže udělovanou odbornou porotou jako Nejefektivnější internetové řešení roku 2011. Letos pak bodoval v soutěži Česká cena za Public Relations, odkud si odnesl hned čtyři ocenění. 

Jiří Cívka Jiří Cívka

Tiskový mluvčí

Generali Pojišťovna

Jiří Cívka

Jiří je tiskovým mluvčím pojišťovny Generali, kde má na starosti externí i interní komunikaci. Také je členem správní rady Nadace pojišťovny Generali a výkonné rady Českého výboru pro Unicef. V posledních čtyřech letech získal 4 České ceny za PR. Zatím poslední v řadě byla za projekt zrcadlící stav českých silnic Výmoly.cz. A právě to bude téma, kterému se Jiří bude na konferenci věnovat.

14:40 - 15:00

PR malé firmy - zkušenosti novináře

Prezentace představuje případovou studii malé retailové firmy, která si dělá PR vlastními silami, a to jak online, tak v tištěných médiích. Vzhledem k tomu, že majitel firmy je bývalý novinář a lektor PR, který dobře zná obě strany ukáže, co funguje a co nefunguje v reálném světě.

Michal Kučera Michal Kučera

Majitel

Michal Kučera

Michal Kučera vystudoval práva na Univerzitě Karlově v Praze, po škole ale začal pracovat jako novinář. Byl ekonomickým redaktorem Lidových novin, posléze časopisu Euro. Jako reportér navštívil řadu zemí, kromě jiného Kongo a Rwandu. Věnoval se také oblasti PR a pracoval jako manažer oblasti Government Affairs pro skupinu Škoda Auto. V roce 2012 vytvořil vlastní značku Classic Shoes, která se věnuje výrobě a dovozu luxusních, zejména ručně šitých pánských bot z Anglie, USA a dalších zemí. Věnuje se také investičním projektům mimo ČR, zejména v Africe.

15:05 - 15:35

Pojďte se s námi občerstvit

15:35 - 15:55

Startupy versus korporace. Kdo v PR umí lépe chodit?

Platí přirovnání Davida a Goliáše a dynamické startupy vítězí na poli PR nad neobratnými korporacemi? Nebo je to ve skutečnosti naopak a startupům chybí dlouhodobá strategie, kontakty a zvládnuté řemeslo? V čem se oba tábory mohou od sebe inspirovat a kdo se ubírá tou kratší cestou do digitální éry? Startupy versus korporace: Let the batlle begin!

Michaela Papežová Michaela Papežová

PR & Communications Manager

ROCKAWAY CAPITAL SE

Michaela Papežová

Michaela v Rockaway zajišťuje budování vztahů s médii a odbornou veřejností. Investiční skupina Rockaway, kterou založil internetový podnikatel Jakub Havrlant, hledá internetové projekty s potenciálem vystoupit z řady a změnit prostředí e-commerce, consumer internet nebo nových technologií. Do Rockaway Michaela přišla z Allegro Group CZ, kde vedla PR oddělení. Vystudovala obor Marketingové komunikace na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.

16:00 - 16:20

Jak na zahraniční PR: zaměřeno na Slovensko

Češi a Slováci. Blízké jazyky, podobné trhy = jednoduchá komunikace. Opravdu? PR konzultant s mezinárodními zkušenostmi vám prozradí, jak se lze dnes, v digitální éře, prosadit na slovenském trhu nejen pomocí online komunikace. Co tam funguje, v čem se z hlediska PR lišíme nebo jakou roli na Slovensku hrají sociální sítě? Konkrétní příklady a praktické tipy.

Pavel Šafránek Pavel Šafránek

CEE PR Professional

pavelsafranek.cz

Pavel Šafránek

Pavel se věnuje PR více než 15 let. Po zkušenostech v lokálních novinách a přední agentuře našel uplatnění v globální společnosti PwC, pak Asseco CE, kde zodpovídal za koordinaci PR na mezinárodní úrovni. Od roku 2010 poskytuje strategické poradenství předním českým, slovenským a nadnárodním hráčům z oblasti služeb, technologií a výroby, které se chtějí mediálně prosadit ve střední a východní Evropě. Jeho rozsáhlé znalosti česko-slovenského prostředí již využili např. Mazars, Softec, hotel Augustine, Aon Hewitt, Herbadent nebo M.C. Triton. Zaměřuje se především na PR strategie, řízení reputace a vztahy s médii (i zahraničními). Aktuálně žije v Bratislavě.

16:25

Předpokládaný konec konference