V první části přednášky Jakub Salát z AMI Communications představí krizovou strategii a komunikační aktivity k třídennímu uzavření pražského metra hollywoodskými filmaři během natáčení filmu Child 44 (produkce Ridley Scott, režie Daniel Espinoza). Ve druhé části přednášky Aneta Řehková z Dopravního podniku hl. m. Prahy představí online aktivity pražského dopravce a přiblíží několik krizových událostí z minulosti s přesahem do digitální komunikace.
Vystudovala Mediální studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy a Management cestovního ruchu na Univerzitě J. A. Komenského. Absolvovala studijní pobyt na německé univerzitě Eichstätt-Ingolstadt na katedře germanistiky a pracovní stáž na Ministerstvu ekonomiky, dopravy, zemědělství a vinařství Porýní – Falc se sídlem v Mainzu. Již během studií sbírala zkušenosti na Krajském úřadě Středočeského kraje, následně pak ve vydavatelství Bauer Media a Burda Media 2000. V Dopravním podniku hl. m. Prahy (DPP) působí od roku 2010, kde má na starosti komunikaci s médii. Je členkou mezinárodní Marketingové komise v UITP.
Vystudoval žurnalistiku a mediální studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Absolvoval studijní pobyt na finské univerzitě Jyväskylä na katedře PR a marketingové komunikace. Po téměř pětileté redaktorské a editorské práci ve vydavatelství Economia (Hospodářské noviny a další odborné tituly) působil několik let jako konzultant v oblasti politického marketingu a PR se zaměřením na media relations a digitální PR. Od roku 2009 se soustavně věnuje PR pro průmyslové a energetické firmy. V AMI Communications působí od roku 2011, kde má na starosti klienty ArcelorMittal Ostrava, ČEZ Prodej, NET4GAS, Dalkia a CHEP.