První ročník festivalu světla Signal proběhl na podzim 2013 za obřího zájmu veřejnosti i medií, stal se rovnou nejnavštěvovanější kulturní akcí v ČR. Jak festival vznikal, jak hledal partnery a sponzory, jak pracoval s PR a jak se vůbec dokázal tak rychle etablovat?
Martin Pošta (35) je zakladatelem několika významných kulturních akcí a dlouholetým manažerem v oblasti kultury. Vystudoval VŠE a FAMU, dlouhá léta pracoval na MFF Karlovy Vary, založil festival debutů Fresh Film Fest (letos proběhne 11tý ročník), prodejní přehlídku současného designu designSUPERMARKET (letos proběhne po 9té) a festival světla SIGNAL, jehož první ročník loni navštívilo 250.000 diváků a stal se tak rovnou nejnavštěvovanější kulturní akcí ČR. Prostřednictvím své firmy Fresh Films je také producentem několika filmů, např. ceněného dokumentu Česká RAPublika. Produkuje také videomappingové projekty skupiny The Macula. Ta získala proslulost zejména projekcí na pražský Staroměstský orloj, má za sebou ale i zakázky pro Dubaj, Liverpool a Torun a mnohé další. Aktuálně Martin Pošta připravuje druhý ročník SIGNAL Festivalu a spolupodílí se na vzniku celovečerního animovaného filmu Myši patří do nebe.