Je brand součástí PR? Je PR součástí brandu? A jak to s tím brandem vlastně vůbec je? Potřebujete rozumět značce svého klienta? A rozumíte své vlastní značce? Těšte se na příklady, rady a krapet legrace jako bonus. Protože přes stovky chytrých pouček — brand je jenom tak složitý, jak ho složitý chcete mít.
Karel MINDLESS Novotný se víc jak 15 let věnuje značkám a reklamě. Má za sebou stovky projektů, prezentací a spokojených klientů, desítky tréninků, workshopů a přednášek. A 7 reklamních agentur. Miluje tvůrčí práci, miluje nové projekty, miluje inovaci. A v poslední době ze všeho nejvíc miluje podněcovat ostatní k témuž. Laiky, začátečníky i kolegy z branže. Po celém světě. Nechává se vést naivní vizí, ve které se dobrý produkt prodává sám, ve které máme riskovat pro to, co máme rádi, a ve které jen my sami zodpovídáme za vlastní osud. Mindless?