Společnost MAKRO Cash & Carry ČR změnila v roce 2014 značku i obchodní formát a více se zaměřila na podporu malého a středního podnikání. S cílem oslovit tuto skupinu zákazníků zorganizovalo Makro první ročník soutěže Makro Dobrý podnikatel, v níž vyzdvihuje příběhy malých a středních podnikatelů. Základem nové úspěšné komunikační strategie je kombinace PR aktivit a online komunikace. Díky upozadění vlastní značky a podpoře zákazníků se do kampaně aktivně zapojily desítky zástupců cílové skupiny – úspěšných podnikatelů, a Makro posílilo image svojí značky.
Romana Nýdrle působí na pozici Head of Corporate Communications společností MAKRO Cash & Carry ČR a METRO Cash & Carry SR od roku 2009. Na starost má oblast PR, aktivity v sociálních médiích, event management, interní komunikaci a public affairs. Před příchodem do Makra pracovala jako Marketing Director ve Stillking Films a ve stejné pozici prošla postupně také hudebními vydavatelstvími Sony Music, BMG a Sony BMG.
Ivan Tučník se v agentuře Inspiro Solutions specializuje na oblast PR a social PR. Ivan prošel největšími českými PR agenturami Bison & Rose a AMI Communications, kde vedl tým specialistů na ICT. Mezi jeho klienty patřily společnosti jako Microsoft, Emporia Telecom, Sharp nebo Letiště Praha. Kampaně, na nichž se v minulosti podílel, získaly celkem šest Českých cen za PR.