Češi a Slováci. Blízké jazyky, podobné trhy = jednoduchá komunikace. Opravdu? PR konzultant s mezinárodními zkušenostmi vám prozradí, jak se lze dnes, v digitální éře, prosadit na slovenském trhu nejen pomocí online komunikace. Co tam funguje, v čem se z hlediska PR lišíme nebo jakou roli na Slovensku hrají sociální sítě? Konkrétní příklady a praktické tipy.
Pavel se věnuje PR více než 15 let. Po zkušenostech v lokálních novinách a přední agentuře našel uplatnění v globální společnosti PwC, pak Asseco CE, kde zodpovídal za koordinaci PR na mezinárodní úrovni. Od roku 2010 poskytuje strategické poradenství předním českým, slovenským a nadnárodním hráčům z oblasti služeb, technologií a výroby, které se chtějí mediálně prosadit ve střední a východní Evropě. Jeho rozsáhlé znalosti česko-slovenského prostředí již využili např. Mazars, Softec, hotel Augustine, Aon Hewitt, Herbadent nebo M.C. Triton. Zaměřuje se především na PR strategie, řízení reputace a vztahy s médii (i zahraničními). Aktuálně žije v Bratislavě.