Zdeněk má přes 20 let zkušeností v médiích a public relations. Konzultoval celé řadě klientům, lokálních i mezinárodních firem, politických stran, spotřebitelských sdružení i hvězdám showbusinessu, především v oblastech mediální komunikace a krizové komunikace. Je také aktivní v oblasti public affairs a radí klientům v oblasti veřejných zakázek a legislativního procesu. V současné době zastává pozici Managing director agentury Hill+Knowlton Strategies Prague. Pro H+K Strategies pracoval již v letech 2000 – 2003, poté devět let řídil vlastní agenturu Rosalia, které se věnovala speciálním komunikačním projektům. V 90. letech také pracoval pro zahraniční redakce předních českých médií a specializoval se na Blízký východ. Stále občas píše reportáže pro české noviny a časopisy, včetně českého vydání National Geographic. Čas od času přednáší o teorii médií pro školy a vzdělávací instituce. Zdeněk vystudoval žurnalistiku a mediální studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Je sportovec a vášnivý milovník tenisu a hor, rád cestuje do exotických destinací. Hovoří plynně anglicky, domluví se arabsky, italsky a rusky.