Eliška žila na sociálních sítích ještě předtím, než to bylo cool. Její největší vášeň se stala po několika letech i jejím zaměstnáním. Šestým rokem je na volné noze jako konzultantka a lektorka sociálních médií. Už odpřednášela přes 500 školení, kterými prošlo víc než 6 000 účastníků. I po takovém množství ale uvidíte jiskru v oku pokaždé, když dostane možnost si s vámi o sociálních sítích povídat.
Po většinu svého života nic produktivního nedělal, smyslem jeho bytí bylo rozčilovat lidi. S průnikem sociálních sítí na český internet se mu tak otevřelo mnoho příležitostí, jak rozčilovat lidi ještě více a rychleji. V současnosti administrátor mediální kampaně Hate Free Culture. Doufá, že jednoho dne překoná svůj trolling Jiřího Vyvadila. Zda se mu to povede, je ve hvězdách, ale spíš ne.
Markéta působí v Mondelez (tehdy ještě Kraft Foods) od roku 2009. Nejprve začínala v týmu zodpovědném za značku Jacobs, později v týmu Figaro a nyní je senior brand manažerkou značky Milka. Její tříčlenný tým má na starosti strategii značky pro region České republiky a Slovenska, stará se mimo jiné o Facebook a PR management a kampaně doprovázející nasazování nových produktů. Aktuálně má za sebou úspěšnou valentýnskou kampaň Milky „Řekni to po svém“.
Ondřej Kubala je partnerem ve společnosti Ewing PR, kde se jako konzultant zaměřuje na krizovou a korporátní komunikaci, tvorbu komunikačních strategií a mediální tréninky. Vyučuje Public Relatinos na VŠE a na pražském Business Institutu. Rok a půl se staral o komunikaci Sčítání lidu, domů a bytů 2011 pro Český statistický úřad, před tím působil tři roky jako tiskový mluvčí a vedoucí tiskového oddělení Českých drah. Během práce pro České dráhy získal v roce 2009 dostal cenu Mluvčí roku, byl vyhlášen nejlepším mluvčím v ČR podle hlasování novinářů a získal speciální cenu za mistrovský kus v PR za komunikaci železniční nehody ve Studénce v srpnu 2008. Svou profesní dráhu začínal v médiích jako reportér ČRo 1 Radiožurnálu.
Matěj začínal jako redaktor mobilmania.sk, zive.sk a fwd.sk. Později s jeho příchodem vzniklo oddělení sociálních sítí v MÉDEA PR, působil i v Zaraguza Digital. Sociálními sítěmi završil i svá studia. Zajišťoval také komunikaci po sociálních sítích pro TEDxPrague. Aktuálně je na pozici On-line Strategist & Analyst v Inspiro Solutions, které je součástí skupiny Kindred Group, a je mediálním poradcem start-upu Ecocapsule.
Vystudovala práva na UK v Praze a masovou komunikaci na UJAK v Praze. V současnosti pracuje jako PR manažerka a zabývá se speciálními projekty pro Českou filharmonii nebo individuální umělce. V minulosti působila řadu let jako vedoucí on-line magazínů TV Nova a TV Prima nebo jako editorka a redaktorka v nakladatelství Ringier a Burda. Věnovala se především life stylu.
Andrej momentálně uplatňuje své kreativní já jako obsahový manažer a kandidát vět v Annonci, kde má na starosti jak sociální sítě a dohled nad PR, tak především copywriterskou práci všeho druhu. Čerpá hlavně ze svých novinářských zkušeností (MF DNES, Literární noviny, Superbeat.cz, Kulturio.cz), marketingové praxe ve slovinské společnosti Equa a práce v PR agentuře ADison. Jestli se mu daří dobře skládat písmenka vedle sebe, můžete zhodnotit třeba díky annončním obsahovým kampaním "Pro jednoho odpad, pro druhého poklad", projektu zaměřeném na inzerenty v gastronomii anebo právě na kampani #chcemepsa. Kromě práce si s ním skvěle pokecáte třeba o hudbě, pokeru nebo sázení.
Martin Šimko patří mezi české špičky v oblasti SEO. Optimalizaci pro vyhledávače se zabývá více než 7 let. V marketingové a digitální agentuře RobertNemec.com působí jako vedoucí SEO týmu. Kromě vedení kampaní pro klienty, vymýšlení nových produktů a testování nových nástrojů je zodpovědný za fungování SEO oblasti agenturních multikanálových kampaní. Společně s agenturním PR konzultantem vymýšlejí metody a způsoby, jak SEO může být užitečné pro oblast PR a naopak. Martin často přednáší o SEO na konferencích a vede agenturní školení a workshopy pro veřejnost.
Od roku 2010 je manažerem Nadace ČEZ, dříve působil v komunikaci koncernu Skanska, v komunikačních agenturách a ve zpravodajství ČT. Spoluzakládal web Auto.cz a 12 let zde publikoval testy aut. Příležitostně přednáší na UTB ve Zlíně, kterou má za druhou Almu Mater (ta první je žurnalistika na FSV UK v Praze). Je sociálněsítním lehkým skeptikem, beroucí na milost jen LinkedIn a Twitter.
Eliška žila na sociálních sítích ještě předtím, než to bylo cool. Její největší vášeň se stala po několika letech i jejím zaměstnáním. Šestým rokem je na volné noze jako konzultantka a lektorka sociálních médií. Už odpřednášela přes 500 školení, kterými prošlo víc než 6 000 účastníků. I po takovém množství ale uvidíte jiskru v oku pokaždé, když dostane možnost si s vámi o sociálních sítích povídat.
Média mu učarovala před řadou let. Zkušenosti sbíral jako redaktor Lidových novin či MF Dnes, aby posléze zakotvil v Hospodářských novinách. Zde působil jako redaktor domácí ekonomické redakce, od roku 2012 má na starosti měsíční přílohu Podnikání. Ta přináší inspirativní příběhy českých podnikatelů a zároveň rady, jak zlepšit fungování malých a středních firem. Miluje filmy a seriály z novinářského prostředí.
Svou profesní kariéru nastartovala v agentuře Ogilvy PR, kde se starala především o komunikaci pro klienty z finanční oblasti (GE Money Multiservis, finanční skupina AXA). Následně působila v ČSOB jako Specialista externí komunikace a v Hypoteční bance jako tisková mluvčí. V březnu 2011 se stala tiskovou mluvčí Seznam.cz. Má velmi ráda čokoládu, kávu a hanáckou slivovici.